Jeg tror sørme da at vores søn skal være storebror :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Ih, kæmpe tillykke!

Du kan godt glæde dig!

Nå, gad vide om mine detektivgener er gået i amme-mode...jeg går lige i tænkeboks!

var åbenbart flask alarm Jeg har stadig ikke fået menses, men testene efterfølgende er bragende negative og først efter tid kommer der en lille svag lyserød streg.

Så nu går jeg bare og venter på at jeg begynder at bløde og undre mig over smertene i underlivet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

CA

Anonym skriver:

var åbenbart flask alarm Jeg har stadig ikke fået menses, men testene efterfølgende er bragende negative og først efter tid kommer der en lille svag lyserød streg.

Så nu går jeg bare og venter på at jeg begynder at bløde og undre mig over smertene i underlivet.

Det er jeg ked af at høre Men hvis stregen kommer, så er der vel noget eller hvad? Jeg er dum til de teste der... 

Håber snart det lykkes for jer! 

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Det er jeg ked af at høre Men hvis stregen kommer, så er der vel noget eller hvad? Jeg er dum til de teste der... 

Håber snart det lykkes for jer! 

Jeg begyndte at bløde i går 4+3, lægen mener jeg har været gravid, men at min krop har været lidt langsom til at finde ud af at afstøde det, så det ikke bare skete den dag mens skulle komme. For der burde ikke komme så tydelige lyserøde streger efter tid, hvis den var helt negativ.

Så nu glæder jeg mig bare til at smerterne er ovre, da jeg har meget ondt.

Anmeld

25. oktober 2012

piadas

Anonym skriver:

Jeg begyndte at bløde i går 4+3, lægen mener jeg har været gravid, men at min krop har været lidt langsom til at finde ud af at afstøde det, så det ikke bare skete den dag mens skulle komme. For der burde ikke komme så tydelige lyserøde streger efter tid, hvis den var helt negativ.

Så nu glæder jeg mig bare til at smerterne er ovre, da jeg har meget ondt.

Jeg glemte helt at få svaret - undskyld!

Men det er jeg virkelig ked af på jeres vegne. Havde I prøvet længe? 

Jeg håber, du snart står med to streger igen. 

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Jeg glemte helt at få svaret - undskyld!

Men det er jeg virkelig ked af på jeres vegne. Havde I prøvet længe? 

Jeg håber, du snart står med to streger igen. 

Tak Pia, det gør da ikke noget I nybagte mødre har jonok af andet og se til

Det var 3. forsøg, men man bliver jo altid lidt trist alligevel, især når man havde nået se de 2 streger.

Anmeld

25. oktober 2012

AnneBJ

Øv hvor ærgerligt det mislykkedes når I var så tæt på denne gang! Jeg håber 4. gang bliver lykkens gang, og tror måske jeg ved hvem du er  

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Øv hvor ærgerligt det mislykkedes når I var så tæt på denne gang! Jeg håber 4. gang bliver lykkens gang, og tror måske jeg ved hvem du er  

Gæt Anne gæt

Og tak

Anmeld

26. oktober 2012

piadas

Anonym skriver:

Gæt Anne gæt

Og tak

Ja, gør lige det, Anne!

Min ammehjerne har glemt alt om, at der tidligere var en lille detektiv gemt derinde, så jeg har ingen anelse!

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Ja, gør lige det, Anne!

Min ammehjerne har glemt alt om, at der tidligere var en lille detektiv gemt derinde, så jeg har ingen anelse!

Anmeld

28. oktober 2012

PeruBaby

Oev, oev... hvor aergeligt!!!

Kan godt forstaa at du foeler dig lidt trist til mode, naar du lige naaede at blive vildt glad. Haaber at det kommer til at gaa hurtigt naeste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.