Krise og uro - ikke helt bebs relateret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Marjansen

Jeg som sagt gravid og termin d. 24 juni- håber alt går som det skal

Nu har jeg så lige mine tanker på økonomi, som stresser mig lidt.

Min dagpengeret slutter til Maj   Jeg har 3 mdr. barsel tilbage fra sidste barn.  Oveni er jeg igang med en GVU så mangler bare 2-3 kursuser mere og så en svende prøve.  Indimellem dem har jeg tænkt at tage min resterende barsel.

Nogen der står i samme situation?   For tænker, hvad nu når jeg så går på barsel med ny lille bebs?   dagpengeret stop til maj - men kan skyde den hen til august hvor jeg så går op barsel til juni - men hvad så når vi kommer efter august?  kan jeg så stadig få hjælp ?  eller hvad sker der? eller tager man sin barsel fra juni og den tid det tager og så kører videre på fagforening eller stopper den brat til august ? aner ikke om kommunen vil gå ind og betale de barsels penge når min dagpenge stopper til august og det så bare ender der?

Hjæææælp - håber nogen ved el. har erfarringer ? eller nogen der står samme sted ?

Ps: er gift så kan ikke få kontant hjælp når min dagpenge ophører 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

sulo

Er ikke i helt samme sitiuation, men forstår dine tanker, mine egne dagpenge fik jeg frataget for 7 år siden, var ikke gift så er på KH og søger FTP nu, men min kærestes dagpenge ophører ca omkring min termin, så hvis ikke han finder noget, kan det blive skidt.

Men mit bedste råd er at du går til din fagforening og spørger, de bør vide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.