Gravid med angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

kathrineskov

Før jeg blev gravid har jeg før haft angst og har fået medicin, men det er nogen år siden. Efter jeg stoppede har jeg ikke sluppet af med angsten, men den er i mindre mængder, og kommer og går.

Det er kommet igen efter jeg er blevet gravid, den har altid været der, men det er oftere nu.

Jeg går hjemme, og det vil jeg gør til jeg føder i marts. Jeg kan mærke jeg mangler noget og lave om dagen, jeg tror det vil hjælpe på det.

Nogen der har nogen redskaber?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Christina :-)

kathrineskov skriver:

Før jeg blev gravid har jeg før haft angst og har fået medicin, men det er nogen år siden. Efter jeg stoppede har jeg ikke sluppet af med angsten, men den er i mindre mængder, og kommer og går.

Det er kommet igen efter jeg er blevet gravid, den har altid været der, men det er oftere nu.

Jeg går hjemme, og det vil jeg gør til jeg føder i marts. Jeg kan mærke jeg mangler noget og lave om dagen, jeg tror det vil hjælpe på det.

Nogen der har nogen redskaber?

Hvor du fra?

Anmeld

21. oktober 2012

kathrineskov

aalborg

Anmeld

21. oktober 2012

kathrineskov

<3Elias<3 skriver:

Hvor du fra?

aalborg

Anmeld

21. oktober 2012

Åse

Hvad med en genbrugbutik eller røde kors butik nogle få timer om ugen?

Anmeld

25. oktober 2012

tulum2010

Hejsa,

Jeg har selv haft en del angst mens jeg var gravid. Tog ikke nogen medicin for det mens jeg var gravid og det var svært. Men jeg kom igennem det ved at passe godt på mig selv og ikke stresse. Det vigtigste er at nedsætte stressfaktorerne - med dem nedsættes risikoen for at angsten opstår og barnet ikke bliver stresset.

Du kan evt. læse denne artikel fra www.slipangsten.dk - http://www.slipangsten.dk/artikler-om-angst/48-artikler/140-angst-og-graviditet.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.