6+6.... skjule det hvor længe ?? :) hvad siger i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Mink

Ja som overskriftet lyder er jeg kun 6+6 og synes allerede jeg er godt oppustet og bulen er bestemt også godt på vej.... Tror ikke jeg kan skjule det ret længe, da jeg normalt kun er en lille myrer på 167 cm og 50 kg ... 

Hvad er jeres erfaringer ??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Fenja09

Vi sagde det til nærmeste familie og venner da jeg fandt ud af at jeg var gravid ( i uge 8), men vi offentligegjorde det først på Facebook da jeg havde nået den 12. uge. Synes i skal sige det når det passer jer og gøre hvad i føler for.

Fin lille babybule du har dig

/Fenja

Anmeld

21. oktober 2012

Mink

Fenja09 skriver:

Vi sagde det til nærmeste familie og venner da jeg fandt ud af at jeg var gravid ( i uge 8), men vi offentligegjorde det først på Facebook da jeg havde nået den 12. uge. Synes i skal sige det når det passer jer og gøre hvad i føler for.

Fin lille babybule du har dig

/Fenja

Vi har sagt det til de aller nærmeste, men jeg tror måske ikke helt jeg heller kan holde det for omverdenen helt til efter NF ... jeg træner normalt meget osv, er i udlandet nu, men tror alle lægger mærke til det med det samme jeg kommer hjem og det ærger mig bare lidt for føler ikke jeg kommer til at kunne lave den der SURPRISE !!!!  hehe

og mange tak selvom det nok er lidt tamme billeder at lægge ud 

Anmeld

21. oktober 2012

FruK

Jeg er ca samme størrelse som dig. Vi fortalte det til forældre og nærmeste venner med det samme. 

Resten ventede vi med til uge 13 vist - med løst tøj kunne det godt skjules.

Jeg var i ventebukser fra omkring 9. uge tror jeg, men det er der jo ingen der kan se med en løs top over. 

Anmeld

21. oktober 2012

Mink

FruK skriver:

Jeg er ca samme størrelse som dig. Vi fortalte det til forældre og nærmeste venner med det samme. 

Resten ventede vi med til uge 13 vist - med løst tøj kunne det godt skjules.

Jeg var i ventebukser fra omkring 9. uge tror jeg, men det er der jo ingen der kan se med en løs top over. 

så du er også vokset sådan ret hurtigt ??? 

ja tænk ventetøj allerede ?? 

det var egentlig også min mands kommentar i dag der gjorde jeg ville lægge et nyt bilede ud og høre jeres mening .. han sagde "vi skal vidst snart ha købt dig lidt nyt tøj" 

Men dejligt at det godt kan skjules nogenlunde så .. vil ikke så gerne bare ha den der kommentar "for fanden du er blevet tyk, er du gravid eller hva???" Og så skulle svare "ja" hehe  tam måde at fortælle det på 

Anmeld

21. oktober 2012

FruK

Akmese skriver:

så du er også vokset sådan ret hurtigt ??? 

ja tænk ventetøj allerede ?? 

det var egentlig også min mands kommentar i dag der gjorde jeg ville lægge et nyt bilede ud og høre jeres mening .. han sagde "vi skal vidst snart ha købt dig lidt nyt tøj" 

Men dejligt at det godt kan skjules nogenlunde så .. vil ikke så gerne bare ha den der kommentar "for fanden du er blevet tyk, er du gravid eller hva???" Og så skulle svare "ja" hehe  tam måde at fortælle det på 

Jeg startede med en elastik igennem knaphullet og rundt om knappen på mine bukser. Og så nøjedes jeg med at bruge alt hvad jeg havde af løse toppe.

Jeg tror jeg var ret oppustet i starten og det var værst om aftenen - heldigt nok. Og - måske fordi det var luft  - synes jeg ikke den blev ved med at vokse så hurtigt som man skulle tro, når man så den om aftenen lige i begyndelsen.

Anmeld

21. oktober 2012

Mink

FruK skriver:

Jeg startede med en elastik igennem knaphullet og rundt om knappen på mine bukser. Og så nøjedes jeg med at bruge alt hvad jeg havde af løse toppe.

Jeg tror jeg var ret oppustet i starten og det var værst om aftenen - heldigt nok. Og - måske fordi det var luft  - synes jeg ikke den blev ved med at vokse så hurtigt som man skulle tro, når man så den om aftenen lige i begyndelsen.

okay det var da også en smart løsning 

ej jeg håber da også den holder igen, selvfølgelig er man oppustet, men min bule er der nu også om dagen 

men min mor har fortalt hun også blev "tyk" ret hurtigt 

men ville bare lige høre erfaringer med at skjule det lidt  og dejligt at det godt kan lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.