Jaa, så fik jeg set den! Men jeg blev sgu lidt skuffet.
Jeg synes den var noget langtrukken, og så var den sådan ret.... Uden et klimaks. Som i at den var lidt kedelig. Uhyggelig? En smule, man fik nogle gode chok et par gange. Men helt ærligt, så skulle nogle have forklaret dem om lydeffekter!! Det bedste de har formået mht. gys er de MANGE gange de filmer de to personer, hvor man så kan se en af dem med maskerne på. Men det blev bare sådan lige "kom nu på noget nyt."
Jeg forventede noget med at det så egentlig var almindelige unge mennesker der slog ihjel for sjov. Men nej - de var jo som zombier. OG slutningen med de to drenge der går ind i huset - hvorfor?? Helt ærligt, det er da dybt urealistisk.
Det mest spændende var nok da manden kom til at skyde vennen. Høhø. Lidt spænding, som de så bare næsten ikke reagerede på 
Nå... Jeg forventede meget mere af den her film. Den var ikke særlig uhyggelig, nul effekter er værdi, intet klimaks, ingen spænding, ingen forklaring og urealistiske hændelser 
Nej - i aften vil jeg hygge mig med Sidste Time fra 1995. Jeg er normalt ikke til danske film, men den er bare så nasty at det er skide godt 
Anmeld