Gyseren "The Strangers"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Dinna88

Jaa, så fik jeg set den! Men jeg blev sgu lidt skuffet.

Jeg synes den var noget langtrukken, og så var den sådan ret.... Uden et klimaks. Som i at den var lidt kedelig. Uhyggelig? En smule, man fik nogle gode chok et par gange. Men helt ærligt, så skulle nogle have forklaret dem om lydeffekter!! Det bedste de har formået mht. gys er de MANGE gange de filmer de to personer, hvor man så kan se en af dem med maskerne på. Men det blev bare sådan lige "kom nu på noget nyt." 

Jeg forventede noget med at det så egentlig var almindelige unge mennesker der slog ihjel for sjov. Men nej - de var jo som zombier. OG slutningen med de to drenge der går ind i huset - hvorfor?? Helt ærligt, det er da dybt urealistisk. 

Det mest spændende var nok da manden kom til at skyde vennen. Høhø. Lidt spænding, som de så bare næsten ikke reagerede på 

Nå... Jeg forventede meget mere af den her film. Den var ikke særlig uhyggelig, nul effekter er værdi, intet klimaks, ingen spænding, ingen forklaring og urealistiske hændelser 

Nej - i aften vil jeg hygge mig med Sidste Time fra 1995. Jeg er normalt ikke til danske film, men den er bare så nasty at det er skide godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Fenja09

Dinna88 skriver:

Jeg synes den var noget langtrukken, og så var den sådan ret.... Uden et klimaks. Som i at den var lidt kedelig. Uhyggelig? En smule, man fik nogle gode chok et par gange. Men helt ærligt, så skulle nogle have forklaret dem om lydeffekter!! Det bedste de har formået mht. gys er de MANGE gange de filmer de to personer, hvor man så kan se en af dem med maskerne på. Men det blev bare sådan lige "kom nu på noget nyt." 

Jeg forventede noget med at det så egentlig var almindelige unge mennesker der slog ihjel for sjov. Men nej - de var jo som zombier. OG slutningen med de to drenge der går ind i huset - hvorfor?? Helt ærligt, det er da dybt urealistisk. 

Det mest spændende var nok da manden kom til at skyde vennen. Høhø. Lidt spænding, som de så bare næsten ikke reagerede på 

Nå... Jeg forventede meget mere af den her film. Den var ikke særlig uhyggelig, nul effekter er værdi, intet klimaks, ingen spænding, ingen forklaring og urealistiske hændelser 

Nej - i aften vil jeg hygge mig med Sidste Time fra 1995. Jeg er normalt ikke til danske film, men den er bare så nasty at det er skide godt

Jeg synes slutningen er "skræmmende" - ikke på den måde så man hopper i sofaen, men at unge mennesker kan kede sig så meget at de slår mennesker ihjel for sjov. Derudover siger filmen heller ikke mig noget, men fint du fandt ud af hvilken film det var

/Fenja

Anmeld

21. oktober 2012

dorthemus

Ja jeg er åbenbart lettere at skræmme
Jeg synes slutningen var forfærdelig pga af det åbenlyse afstumpede i deres handling. Umotiveret mord...eller rettere sagt mord begået i kedsomhed, skræmmer mig mere end noget andet fordi det er så meningsløst.

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

Fenja09 skriver:

Jeg synes slutningen er "skræmmende" - ikke på den måde så man hopper i sofaen, men at unge mennesker kan kede sig så meget at de slår mennesker ihjel for sjov. Derudover siger filmen heller ikke mig noget, men fint du fandt ud af hvilken film det var

/Fenja

Jeg er enig - konceptet er skræmmende! Men jeg synes bare at de formåede at fjerne ALT skræmmende ved den film ved bl.a. manglende virkemidler 

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

dorthemus skriver:

Ja jeg er åbenbart lettere at skræmme
Jeg synes slutningen var forfærdelig pga af det åbenlyse afstumpede i deres handling. Umotiveret mord...eller rettere sagt mord begået i kedsomhed, skræmmer mig mere end noget andet fordi det er så meningsløst.

Haha, ja, det tror jeg! Jeg var sååå spændt da du skrev at det er den mest uhyggelige gyser du har set

Men jeg er helt enig med dig - og derfor tror jeg at filmen KUNNE være netop det du skriver; ubegribeligt uhyggelig! Men instruktøren må have været elendig. 

Anmeld

22. oktober 2012

2babygirls

Dinna88 skriver:

Jeg har lige set shelter med Julianne moore... Gyyys...
Den er freaky på den klamme psykologiske måde...
Værd at se !!!

http://www.youtube.com/watch?v=fcQ5LG9ZS4k

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

Baby2påvej skriver:

Jeg har lige set shelter med Julianne moore... Gyyys...
Den er freaky på den klamme psykologiske måde...
Værd at se !!!

http://www.youtube.com/watch?v=fcQ5LG9ZS4k

Wauw, fedt, det er altid fedt at få en ny gyser!!  
Jeg skal lave mad nu, men så kigger jeg traileren! tak!  

Anmeld

22. oktober 2012

Mor1012

Dinna88 skriver:

The Collector !!! den er go. prøv goggle traileren

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

Prinsessen<3 skriver:

The Collector !!! den er go. prøv goggle traileren

Den har jeg set, men jeg kan ikke huske den. Den kommer lige på listen Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.