3D skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

nilles

Hej piger..

Jeg havde den mest fantastiske oplevelse i går da vi var til 3D skanning og smugkigge på lillesøster.
Vi var afsted med Victor da vi ventede ham, men der var godt nok verden til forskel.
Jeg har for meget fostervand og i denne forbindelse var det en rigtig god ting, da vi så kunne få et godt kig på hende. 100 billeder og en DVD rigere gik vi derfra med en rigtig god fornemmelse. Er sikker på hun bliver verdens dejligste lillesøster (og sikke mange ligheder der var med Victor - utroligt)

Ville bare lige dele denne dejlige oplevelse med jer!
Knuser
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Stumpen

Skønne billeder og super at I havde en god oplevelse.. 

Hvad sker der ved at man har for meget fostervand??

Anmeld

28. maj 2009

nilles

Takker

Jamen jeg ville ønske jeg kendte både årsag og konsekvenser af for meget fostervand!!
Det jeg har fået af vide er at jeg er i risiko for at føde for tidligt og derfor er jeg under observation og går til kontrolskanning og lægesamtaler hver 14. dag.
Jeg kan, til min store skuffelse, ikke holde ud hverken at stå, gå eller for den sags skyld lege med Victor i særlig lang tid af gangen. Det sidste er naturligvis det værste
Der er vidst også risiko for at lillepigen får svært ved at sætte sig fast med hovedet og så kan jeg ende i kejsersnit.
De troede i første omgang at det skyldte sukkersyge, men det har jeg da (heldigvis) fået udelukket. Sidsta gang fik jeg taget en masse blodprøver for at tjekke for infektioner - hvis det heller ikke er årsagen, ja så ved de det vidst ikke!

Ud over det så har jeg det heldigvis godt og glæder mig til at have to glade unger rendende om benene i fremtiden

Knus - og tak for interressen!

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Det var da ellers heller ikke så lidt du skal igennem pga. for meget fostervand.. Er du så sygemeldt for at mindske risikoen for for tidlig fødsel??

Anmeld

2. juni 2009

Heidimed lea

super gode billeder. tillykke med dem. det er en fantastisk god oplevelse.

knus Heidi

Anmeld

2. juni 2009

nilles

Stumpen skriver:

Det var da ellers heller ikke så lidt du skal igennem pga. for meget fostervand.. Er du så sygemeldt for at mindske risikoen for for tidlig fødsel??

Ja der bliver holdt godt øje, men det er jeg nu også glad nok for. Jeg er endnu ikke sygemeldt nej - er studerende så sidder alligevel stille det meste af dagen. Jeg har eksamen om 3 uger, så det krydser jeg fingre for at nå! Jeg skal til kontrolskanning igen i morgen - så må vi se hvad de siger

Tak for omtanken!

Anmeld

2. juni 2009

nilles

Heidimed lea skriver:

super gode billeder. tillykke med dem. det er en fantastisk god oplevelse.

knus Heidi

Taaak - ja det var helt fantastisk. Det er penge godt givet ud - knus

Anmeld

3. juni 2009

st

Ja sikke gode billeder. Jeg kan godt huske det fra Mads. Det var en stor oplevelse at se maven indvendig på den måde. Hiver af og til billederne frem. Det er bare så hyggeligt.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.