Kan ens cyklus ændre sig efter en SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg havde en SA d. 1. oktober, hvor jeg var i 5.-6. uge. Blødningen varede i 6 dage, ligesom min almindelige menstruation plejer at vare. Min cyklus var på 28-30 dage før min SA. Men nu 21 dage efter SA, tror jeg, at jeg er ved at få menstruation. Havde en lille blødning imorges, da jeg gik på toilettet. En lille smule rødt med lidt brunligt udflåd (beklager de ulækre detaljer). Jeg har murren i underlivet, som jeg plejer op til mens. Jeg tror jeg havde ægløsning i mandags eller tirsdags. Tog ikke ægløsningstest, men havde symptomerne. Kan ens cyklus godt ændre sig så meget efter en SA? Har nogen af jer nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen der har oplevet noget lignende?

Anmeld

22. oktober 2012

bette bebs

Jeg havde også en SA for en måned side. Da var min cyklus på 28 dage. Nu er jeg på 34 dag og stadig ingen mens eller positiv test Det er hvis noget med kroppen skal finde sig selv igen. Kan det evt være fordi du er gravid igen du får symptomer på mens?

Anmeld

22. oktober 2012

bette bebs

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg havde en SA d. 1. oktober, hvor jeg var i 5.-6. uge. Blødningen varede i 6 dage, ligesom min almindelige menstruation plejer at vare. Min cyklus var på 28-30 dage før min SA. Men nu 21 dage efter SA, tror jeg, at jeg er ved at få menstruation. Havde en lille blødning imorges, da jeg gik på toilettet. En lille smule rødt med lidt brunligt udflåd (beklager de ulækre detaljer). Jeg har murren i underlivet, som jeg plejer op til mens. Jeg tror jeg havde ægløsning i mandags eller tirsdags. Tog ikke ægløsningstest, men havde symptomerne. Kan ens cyklus godt ændre sig så meget efter en SA? Har nogen af jer nogle erfaringer?

Det er måske fordi ægget sidder sig fast du har fået en lille blødning?

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Jeg havde en sa for 4 måneder siden og min forrige mens var 4 dage forsinket, men tror det er fordi jeg ønsker at blive gravid så meget igen. Ellers er min cyklus som før på 28 dage

Anmeld

22. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej piger.

Din cyklus kan i alt fald sagtens lige ændre sig en overgang indtil det hele retter sig til igen. Jeg tror nok at det første halve år nærmest efter at jeg havde haft min SA der var der længere mellem menstruationerne end før. Altså de var reglmæssige og alting, der var bare lidt længere mellem dem. Med tiden er det dog gået tilbage til at være præsis som før.

(Min mor har en eller anden teori om at snart sagt alting er påvirket af månen og hun siger at når din menstruation enten kommer for tidligt eller for sent efter en SA så er det fordi den stille og roligt rykker sig så den kommer til at passe med fuldmånen. Det kan så tage flere måneder. Jeg ved ikke om det passer, men det er da en god historie).

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar

Jeg har stadig ikke fået rigtig mens, men har det som om det kommer hvert øjeblik. Jeg havde selv tænkt at det kunne være sådan en implantationsblødning, men så burde der vel ikke fortsat være pletblødning efter 2 dage.

Der er vist ikke rigtig andet for end at se tiden an. Det er jo klart nok, hvis kroppen lige skal finde sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.