Har i tænkt på barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Havde igår en veninde på besøg, som er 12 uger henne, og fik spørgsmålet, hvilken barnevogn kunne du tænke dig..

Øhh jah rigtig godt spørgsmål, har tænkt på en odder zip z dream men ved ikke rigtig.

har i andre tænkt på barnevogne?? hvilke mærker er i til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

peanuts

Hej,

Jeg regner bestemt med at vi genbruger den fra sidst...

Vi var og er rigtig glæade for vores Emaljunga

Anmeld

21. oktober 2012

kriknu

Anonym skriver:

Havde igår en veninde på besøg, som er 12 uger henne, og fik spørgsmålet, hvilken barnevogn kunne du tænke dig..

Øhh jah rigtig godt spørgsmål, har tænkt på en odder zip z dream men ved ikke rigtig.

Vi taler lige nu om 3 herhjemme 

Odder Zip

Emmaljunga Big star supreme 

Teutonia Monsun S

Anmeld

21. oktober 2012

Humanincubator

Jeg hopper barnevognen over og snupper en kombi i stedet. Jeg tror, at det ender med en teutonia. Præcis hvilken ved jeg ikke.

Anmeld

22. oktober 2012

kriknu

Jeg tror vi ender med en Flipflap vogn, højest sandsynligt BOSTON 

Anmeld

22. oktober 2012

sulo

Det kommer nok til at være den der kan komme ind i bilen

Jeg købte en Ny Ford Ka i december da jeg var single, lang tid før der var tænkt på "bette fisen" og økonomien rækker ikke til ny bil også, forhandleren lovede højt og helligt at der kunne være en barnevogn i den, så vi køre der ud en dag og siger: det vil vi gerne se og så må det vel være den model.

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

Anonym skriver:

Også flip flap efter at jeg så den i dag ..  tak til kriknu 

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Det kommer nok til at være den der kan komme ind i bilen

Jeg købte en Ny Ford Ka i december da jeg var single, lang tid før der var tænkt på "bette fisen" og økonomien rækker ikke til ny bil også, forhandleren lovede højt og helligt at der kunne være en barnevogn i den, så vi køre der ud en dag og siger: det vil vi gerne se og så må det vel være den model.

Det var en god ide

Kæresten fik en alto, og der lovede forhandleren også der kunne være en barnevogn i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.