vil i kende kønnet på bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du vide kønnet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

719 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

peanuts

Hejsa,

Som overskriften siger, vil i kende kønnet på baby eller vil i bære på et kinderæg og blive overraskede ved fødsel???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

peanuts

JA, der er jo lang til endnu til jeg kan få det af vide, men jer er simpelthen alt for nysgerrig, jeg glæder mig til at se hvad maven gemmer på...

Anmeld

21. oktober 2012

FruStolpe

peanuts skriver:

Hejsa,

Som overskriften siger, vil i kende kønnet på baby eller vil i bære på et kinderæg og blive overraskede ved fødsel???

Ja for pokker da

Er født super nysgerrig, ville aldrig kunne gå i uvished

Anmeld

22. oktober 2012

sulo

Ville allerhelst vente med overraskelsen, men rent økonomisk vil det være mest smart at vide det på fohånd, en del familie medlemmer på kærestens side er begyndt at spørge om vi vil have lysserøde eller blå baby ting foræret (mange mindre børn på den side)

Anmeld

22. oktober 2012

Mink

1. er jeg er for nysgerrig... 2. det er mest praktisk med hensyn til udstyr hvis man ikke bare vil ha det hele til at være neutralt. 3. jeg har bare en eller anden fornemmelse af at man knytter sig mere, når man kan sige "hun" eller "han" og evt også et navn.. frem for at skulle sige "den" men ved det ikke for er første gang jeg skal være mor, måske en anden som har prøvet begge dele bedre kan svare på det ... men det er bare en ide jeg har ... 

Anmeld

20. november 2012

VØS

Jeg kan slet ikke vente, og glæder mig til at kunne sige han eller hun om den lille i hulen

Anmeld

20. november 2012

Victoria2013

Jeg er også rigtig nysgerrig og sidder jo allerede nu og overvejer navne og alt muligt

Tror meget gerne jeg vil vide barnets køn og det tror jeg også gerne min kæreste vil. Tror måske også på det med at man knytter sig lidt mere til barnet når man kan sige 'han' eller 'hun' om det

Ikke så meget pga. det praktiske, for mit barn skal bare have tøj på og jeg er faktisk ikke så vild med lyserød... så hvis det blev en pige, ville jeg nok prøve at fokusere på andre farver, også selvom vi nok ikke helt kan undgå det

Anmeld

24. januar 2013

Carina R. Willumsen

Jeg var også alt for nysgerrig, så jeg har betalt for at få kønnet afvide, og så fik man jo billeder og video med! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.