Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JS<3 skriver: Jeg vil egentlig også gerne se de lilla Og hvor er de altså fine
Jeg vil egentlig også gerne se de lilla
Og hvor er de altså fine
Så er der billeder af ugler i lyserød og lilla
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Ih, ærgerligt at du ikke laver neutralt, for de er rigtig fine!
Ih, ærgerligt at du ikke laver neutralt, for de er rigtig fine!
Ja det er ærgeligt...
jeg har kun orange, hvid og sort udover de farver jeg har nævnt, desværre
LouiseVous skriver: Grøn er da neutral
Grøn er da neutral
Njah, synes mange gange grønt er "drenget"..
GitteC78 skriver: Ja det er ærgeligt... jeg har kun orange, hvid og sort udover de farver jeg har nævnt, desværre
Ellers må jeg vente til efter fødslen (eller bestille en med lilla, grøn og blå i?)..
M (: skriver: Njah, synes mange gange grønt er "drenget"..
LouiseVous skriver: Der er jeg mere, blå er drenget. Og lyserød og lilla er piget.. Og grøn er håbets farve og for mig også lykke. Så det er en skøn farve med håb og lykke fra livets start <3
Der er jeg mere, blå er drenget. Og lyserød og lilla er piget.. Og grøn er håbets farve og for mig også lykke. Så det er en skøn farve med håb og lykke fra livets start <3
Hm, jeg synes også det kommer meget an på nuancen af grøn - men synes godt nok de her ugler er fine!
M (: skriver: Hm, jeg synes også det kommer meget an på nuancen af grøn - men synes godt nok de her ugler er fine!
LouiseVous skriver: Ja- det kan der måske være nogeg om.. De er helt vild fine, ærgerligt man ik er gravid eller har en baby
Ja- det kan der måske være nogeg om.. De er helt vild fine, ærgerligt man ik er gravid eller har en baby
Er sikker på, at det nok skal blive din tur igen!
M (: skriver: Er sikker på, at det nok skal blive din tur igen!
LouiseVous skriver: måske MEn ønsker da også dig alt held og lykke med guldet i maven
måske MEn ønsker da også dig alt held og lykke med guldet i maven
Tusind tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128