Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.290 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at være ano da vi endnu ikke har fortalt at vi venter os, det er kun familien der ved det. 

Vi har fundet nogle barnevogne og ville lige se hvilken i synes der er bedst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at være ano da vi endnu ikke har fortalt at vi venter os, det er kun familien der ved det. 

Jeg har forelsket mig i Odder zipp med xdream stel så den skal vi ud og have når vi tør, men køber den nok først efter 20 ugers skanningen, måske endda længere henne...

Anmeld

20. oktober 2012

Maja_4000

Vi havde en Odder Zip på x-dream stel og vi var rigtig glade for den !

Anmeld

20. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Vi har netop købt en Brio Sense  Og vi elsker den. Vi havde overvejet en Trille eller Emmal Junga da de er rigtig smarte i mønster osv, men det vi forelskede os i ved Brioen var netop håndtaget - Det er lavet af et andet materiale og er super lækkert.

Vi kunne se på flere af de andre barnevogne, der har det der skumgummi noget, at de var fnulleret og ødelagte 

Samtidig gik vi op i at den skulle være lidt smart, så vi valgte lige præcis den model på billedet. Elsker de ringe der er der som mønster, så den ikke er helt kedelig, og der er nogle små diskrete blomster indeni i samme farve som interiøret - super lækker vogn  Desuden har Brio regnslaget gode reflekser og et lækkert design - så igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2012

Maja88

elsker min trille gigant

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Jeg har ikke selv købt en af ovenstående vogne.

Men jeg har en veninde som har en Trille og den synes jeg er super god. En stabil vogn til forholdsvis billige penge. Det er i min verden en win/win

Anmeld

20. oktober 2012

Clisolka

Trille Gigant 

Anmeld

20. oktober 2012

(august)

Helt klart en Odder Zip på xdream stel. Bare husk der normalt er mellem 8-12 ugers leveringstid afhængig af hvornår du skal føde. 

Jeg havde termin 16. august og bestilte den i starten af maj og det var i sidste øjeblik, da fabrikken havde lukket et par uger i juli. 

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kan se de fleste er til odder zip på letvægtsstel. 

Er der ingen der kender det normale stel og kan anbefale det? Et eller andet sted har vi ikke behov for en dyr vogn.

Anmeld

21. oktober 2012

Malene76

Anonym skriver:

Kan se de fleste er til odder zip på letvægtsstel. 

Er der ingen der kender det normale stel og kan anbefale det? Et eller andet sted har vi ikke behov for en dyr vogn.

Vi har en odder zip med alm. stel. Vi er super glade for den. MEN jeg synes den er tung at dreje med. Måske letvægtsstellet ville være nemmere at svinge rundt med. Vi ville ikke give de 2500 kr. ekstra for det lette stel.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.