(juni) Til jer som har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

SaNiNa

Vil da lige hører hvordan det går med jeres små vidunder?

Har i fået en hverdag op at stå, iih det må altså bare være så dejlig at have fået sin lille guldklump ud i armene.

Ja og jeg vil da osse rigtig gerne se nogle billeder hvis i har lyst til at vise dem frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Katjaro

Her i huset går det godt. Theis er efterhånden blevet 5 uger (vildt at tænke på at jeg kunne have født nu - og det ville stadigvæk være inden for termin (havde termin den 13. maj men fødte den 23. april.

Her et enkelt billede af vidunderet - flere kan ses på http://theis.lundsted.com

Hilsen Katja og Theis 5 uger + 1 dag

Anmeld

31. maj 2009

GryDia

Vi er stadig indlagt. William er ikke helt moden til at spise selv, men nu er vi da i det mindste nede på 1-2 sondemåltider om natten kun, så det går fremad, men langsomt..

Syns ligesom Katja at det er vildt at tænke på at man stadig kunne være gravid. I mit tilfælde en måned endnu, men er da glad for at slippe det, men ville da hellere være gravid og have et barn der kunne selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2009

SpunkenJo

Carl er idag 2 mdr og 1 dag. Men skulle være født i lørdags, hvor vi havde termin.

Kan godt huske dagene på hospitalet..... Bare vent, I ersnart på den anden side, og så er alt det glemt.

I sin kravlegård for første gang. (Måske lidt for meget legetøj til en FTF..... Måske en smule overstimuleret  )

Carl i sin Kravlegård. (Faktisk for første gang)

Kigger med store øjne......

Han klarer sig bare så fint. Og hvor er det fedt med det gode vejr. Nu er han også over 3 kg, og sover lystigt udenfor i sin barnevogn.

Go pinse
/Jo

Anmeld

1. juni 2009

Stumpen

Hold da op nogle dejlige unger  Når man ser babybilleder bliver lysten  til at få den bette ud lige 7 gange større... Men nyder nu stadig at have den bette derinde -og heldigvis for det, for der er stadig en god stykke tid jeg har termin

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Iiih hvor er de bare dejlige jeres små pus, glæder mig så meget til jeg osse kan vise lillemanden frem.

Anmeld

9. juni 2009

Mca<3

Alexander er nu 9 uger  Født den 5 april , Vejede 4350 og var 57 lang ,,

Nu vejer han 7 kg hvor lang han er vides ikke , men meget lang ,,, 

Anmeld

12. juni 2009

Harfeletten

Emil blev født d. 26. maj, og er nu 17 dage gammel .. Termin var først på søndag, den 14. juni, men han er alligevel en stor og flot dreng på 3500 gram og 50 cm.
Han vender sig allerede fra mave til ryg, og gør alt hvad han kan, for at holde hovedet selv. - Hans mor synes dog at det går lige lovligt stærkt
Han sover godt 5-6 timer i træk, om natten, og er en meget opmærksom og livlig dreng - DEJLIGT 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.