Endnu en... Hvilke bleer bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

Kief31

For det meste dem fra Fakta eller Rema

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Frk.S

Jeg bruger ikke selv ble længere!

Men til Freja køber vi også dem fra Rema1000.  
Synes de er rigtig gode. I starten købte vi Libero - jeg synes også de var gode. Men jeg synes dem fra Rema1000 er lige så gode... bare noget billigere.  

Anmeld

20. oktober 2012

modesty

Vi brugte Vibelle fra Aldi de første 8 mdr. Derefter prøvede vi dem fra Fakta som koster det samme (og Fakta ligger tættere på os) og dem synes jeg faktisk er bedre (blødere). Så dem bruger vi fra nu af. Pusletid, hedder de.

Vi prøvede en enkelt pakke Libero, men han fik udslæt af dem - hvilket han ellers aldrig har fået.

Anmeld

20. oktober 2012

Kvist

Freyasmor skriver:

Ja, jeg er sku skide nysgerrig altså.. 

Nu vi er igang med sådan en spørgerunde, så ville jeg gerne høre om hvilke bleer bruger i og hvorfor?

Jeg selv køber de billige fra Rema1000, som vi er meget glade for, de koster ikke særlig meget og vi er tilfredse med dem.. 

Jeg sværgede til Libero det første halvanden år ("man får hvad man betaler for" var mit motto) men så fik min kæreste mig overtalt til at prøve de billige.. Vi prøvede Aldi og Rema og der fandt jeg ud af at de er lige så gode som Libero.. Så vi gik over til Aldi og har brugt dem i et halvt år nu, + der var den bonus ved det at Aldi bleen kan holde Albert tør en hel nat det kunne Libero ikke..

Anmeld

20. oktober 2012

tweety2060

Pampers babydry til natten, da de er de eneste der holder tør i 12-16 timer og ikke lugter langt væk af urin.
REMA s til dagen, de er fine, god pasform og holder tør og Er billige

Anmeld

20. oktober 2012

kekp

Freyasmor skriver:

Nu vi er igang med sådan en spørgerunde, så ville jeg gerne høre om hvilke bleer bruger i og hvorfor?

Jeg selv køber de billige fra Rema1000, som vi er meget glade for, de koster ikke særlig meget og vi er tilfredse med dem.. 

Vi bruger rema's. Dem er vi meget tilfredse med. Har lige købt en pakke af Fakta's - det kan ikke anbefales, de er godt nok dårlige....

Anmeld

20. oktober 2012

-Sigrid-

Freyasmor skriver:

Ditto

Anmeld

20. oktober 2012

Mother-love

Vi bruger også rema1000s bleer. Vi har prøvet mange forskellige. Og synes klart dem fra rema1000 er bedst. Liberos er ikke så gode til at holde urin og isabella skred ofte ved siden af i bleen. Og synes heller ikke pampers sidder tæt nok ved afførring.

Anmeld

20. oktober 2012

132319

Rema1000 -Bedre ble findes efter min mening ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.