Barbie på spyd????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Livas mor

Hej søde bagepiger..

Jeg vil blot høre om der evt. var en af jer der lå inde med en Barbie på spyd? Altså hvor der kun er hoev og overkrop, hvor man så kan lave selve kagen som kjole og "stikke" Barbien ned i selve kagen efterfølgende?

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

mariamiss6

Livas mor skriver:

Hej søde bagepiger..

Jeg vil blot høre om der evt. var en af jer der lå inde med en Barbie på spyd? Altså hvor der kun er hoev og overkrop, hvor man så kan lave selve kagen som kjole og "stikke" Barbien ned i selve kagen efterfølgende?

Knus Rikke

Halløj, du kan også bare købe en billig dukke med ben og det hele, og så pakke den godt ind i film. Det har jeg gjort. Jeg satte den efterfølgende i et køkkenrullerør, klippet til i højden, og ligeledes indpakket i film, og så ned i kagen  

Så kan pigen også få dukken bagefter, og lege med

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
mariamiss6 skriver:

Halløj, du kan også bare købe en billig dukke med ben og det hele, og så pakke den godt ind i film. Det har jeg gjort. Jeg satte den efterfølgende i et køkkenrullerør, klippet til i højden, og ligeledes indpakket i film, og så ned i kagen  

Så kan pigen også få dukken bagefter, og lege med

Hayy god ide, så er det både fødselsdagskage og gave i en!! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

mariamiss6

StineW79 skriver:

Hayy god ide, så er det både fødselsdagskage og gave i en!! Vh stine

Præciiiiis, tøjet der følger med, kan du jo pakke ind i en lille fin æske hvis det er Du kunne evt. får fat i noget rigtig fint karton/papir, og lave en æske selv. Eller bare betrække en lille skoæske eller sådan noget

Jeg kan smide et billede ind her, af den kage jeg lavede (den er pisse skæv agtig, men hvad, den blev godkendt )

De små blomster satte jeg et par stykker af i hendes hår også, så kjole og hårpynt ligesom kunne matche

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
mariamiss6 skriver:

Præciiiiis, tøjet der følger med, kan du jo pakke ind i en lille fin æske hvis det er Du kunne evt. får fat i noget rigtig fint karton/papir, og lave en æske selv. Eller bare betrække en lille skoæske eller sådan noget

Jeg kan smide et billede ind her, af den kage jeg lavede (den er pisse skæv agtig, men hvad, den blev godkendt )

De små blomster satte jeg et par stykker af i hendes hår også, så kjole og hårpynt ligesom kunne matche

Ej hvor er den bare mega flot!! Vh stine

Anmeld

20. oktober 2012

mariamiss6

StineW79 skriver:

Ej hvor er den bare mega flot!! Vh stine

Mange tak skal du have  

Anmeld

20. oktober 2012

Dot D

Livas mor skriver:

Hej søde bagepiger..

Knus Rikke

Altså, jeg har nogle, men hvad tænker du?  Du kan købe dem hos Specialkøbmanden, der er mine købt. Måske dinkage.dk har dem også

Jeg synes, de er nemme at bruge, og ville ikke bruge andet, de kan jo bruges igen og igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.