hej
skriver fordi jeg har brug for at lufte en masse tanker og følelser, og måske støde på nogle gode råd eller en der har prøvet lignende selv.
i aug 2008 gik min kæreste og jeg fra hinanden. på det tidspunkt havde vi været sammen i næsten 7 år.
i 2005 fik vi endnu en søn, (kresten). han er idag næsten 4 år. en rigtig guldklump.
ca 2 mdr efter vi gk fra hinanden rejste min eks til usa på ferie, for at møde en pige, som han havde snakket med over nettet. og i nov måned var hun med hjemme på besøg hos min eks svigerfamilie. det var hun i 14 dage, hvorefter de begge rejste til usa for at bo og blev gift en uge efter de kom dertil.
siden den dag dag har min søn ikke set sin far.

14 dage senere modtager jeg en email fra min eks (morten) som skriver at han savner kresten og gerne så at hans søn kom over og boede hos ham og hans kone i usa, i 2 år.
og da jeg valgte at modsætte mig dette lukkede han fuldstændig af. jeg fik hade emails både fra ham og hans familie om hvor latterlig de synes jeg var og kom med beskyldninger til at jeg er en dårlig mor osv.
ja på et tidspunkt gik det så galt at min eks svigerinde og min søns farfar meldte mig til kommunen , der kome så en på besøg og der var intet at sætte en finger på. så den sag er afsluttet , men hold kæft hvor blev jeg vred.
det sidste jeg hørte fra min eks svigerfamilie var en truende email, hvori de skrev at de ville slette min mail og tlf. nr og at hvis de skulle se kresten, ville de kun se ham uden mig (no way )
og nu snakker min søn med sin far ca 1 gang hver 6 uge, når hans far endelig ringer. og så er det jo klart at jeg har en søn som er sur og reagerer negativt på sin far.
så lige nu venter på at lavinen i statsamtet skal rulle og vi kan komme i retten om forældremyndigheden(som jeg har søgt)
hvad pokker skal man sige når ens dreng kommer og siger at far er dum, far elsker ikke mig, jeg hader far, osv og han næsten hver gang han har snakket med far raserer hele sit værelse og kaster med ting råber og skriger.
forstår ikke hvordan nogen kan rejse så langt væk fra deres barn.....
please tanker, meninger og råd søges
en mor til en forladt dreng....
-diana