Kan bebs få hemorider????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Hyner

Nok ikke så lækkert, men kan de????(?)
Jeg har jo længe bøvlet med Emma`s mave-tarmsystem.... Og når hun har trykket har noget af endetarmen komet med ud. Jeg har snarkket med lægen om det for et par mdr siden og han sagde at det er noget med deres slimhinder og det var meget normalt....
Men da hun har haft så hård mave, at hun har blødt når hun skulle af med noget, så kan der vel godt komme hemorider ik´????
Jeg aner intet om det da jeg 7-9-13 ikke har haft det at bøvle med selv...
Men vil lige høre jeres mening inden jeg dummer mig ved lægen...
Krams Henriette -der mistror Emma for at holde på skidtet pga hemorider8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

ivfmarie

hej hyner! Det lyder "syndt" for Emsen at hun stadig døjer med skidtet! Jeg har aldrig hørt om baby-hæmo'er, men på den anden side kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne få det? Det han jo også være at hun simpelthen har en forsnævret lukkemuskel? Hvis du har mistanke om at der er noget der er i uorden i den ende, så syns jeg at du skal tage til lægen og få ham/hende til at undersøge Emma grundigt, så du kan få afkræftet at der er noget galt! Og så HUSK at fodre tøsen med "numsevenligt" mad og masser af væske - ikke kun mme(det kan nemlig virke stoppende!) Håber snart at lorten for en anden lyd - hehe 8D Marie - måske on, måske off - who knows (?)

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

puha det ved jeg da faktisk ikke noget om. men hvorfor ikke!
hvis hun har presset så meget, så kan der jo godt blive presset noget tarm med ud. og det bliver jo en hemoride.
ja min logik siger at det kan hun godt.. men ved ik hvad du kan gøre ved det.
stakkels lille tøs.. hæmoriderog tandsmerter lol

Anmeld

13. marts 2008

Mikkelmusen

Hej
Uanset om det er fjollet eller ej at spørge når man ikke ved det, så har din lille pige blødt når hun har skulle af med noget. Og det i sig selv er nok til jeg ville ringe. Så ring da og spørg, læger hører på meget vås og sludder. Men han skal altså nok tage dig alvorligt uanset hvad :)

Håber det bedste for Emma

Knus (H)

Anmeld

13. marts 2008

Loggidut

uhhh.,...døjer i stadig med det?
aj hvor er det bare utroligt synd, jeg ved det sørme ikke, men er du i tvivl, bør du ringe til din læge...for det med hun har blødt er bare for synd.

hvad var det nu vi kaldte en hæmo....var det ikke en nazar-fogh?

altså ville jeg ringe til lægen og spørge om der er noget der hedder en baby-nazar-fogh!!!

lol

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

uhhh.,...døjer i stadig med det?
aj hvor er det bare utroligt synd, jeg ved det sørme ikke, men er du i tvivl, bør du ringe til din læge...for det med hun har blødt er bare for synd.

hvad var det nu vi kaldte en hæmo....var det ikke en nazar-fogh?

altså ville jeg ringe til lægen og spørge om der er noget der hedder en baby-nazar-fogh!!!

lol

lol jo det var vidst en nasar-fogh8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.