(juni) Jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

SaNiNa

Ja jeg har jo været til jordemoder i dag igen og det må så være min 4 gang, og hver gang har jeg haft en ny... ikke at det har gjort noget som sådan men tror jeg ville have fået mere ud af besøgende end jeg har hvis det hvade været den sammen som fulgte en.

Fik afvide første gang jeg var til jordemoder at jeg ville få hende da de gjorde meget i at man som første gangsfødende fik sammen jordemoder og ja jeg har jo så ikke set hende siden.

Har i osse været udsat  for det ikke har været den samme jordemoder hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Lone Jakobsen

vil sige at ved mig er det lige omvendt.
her satser de meget hårdt på at man skal ha den samme jordmoder hver gang....og jeg synes det er lidt på grænsen til det tåbelige. for hvor stor chance er der for at lige netop den ene jordmoder man har gået ved, og som derfor er den eneste man genkender.... er på vagt når man skal føde.
jeg prøvede at ændre en tid, men det ku på ingen måde lade sig gøre, og da jeg foreslog om jeg ikke ku komme til en anden jordmoder, lød hun helt foraget over mit  "vanvittige forslag"

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Med Mathilde havde jeg to forskellige.. Men var kun hos den ene en gang og derefter kom jeg i en jdmgruppe -bestående af en jdm (self.) og 4 andre piger
Her anden gang er vi flyttet (på landet) så her er kun en jdm..

Faktisk var min jdm på vagt den dag jeg fødte Mathilde, men hun overgav mig til en anden, da hun havde et par og ikke troede at jeg fødte så hurtigt, ellers var hun blevet hos mig... Men jeg er nu glad for hende jeg fik i stedet

I dit tilfælde hvor graviditeten ikke har været den nemmeste kunne jeg forestille mig at det var rart med den samme jdm, men for mig, hvor det bare har været snik snak har det villet være bedøvende lige meget om det var den samme eller ej...

Anmeld

29. maj 2009

Katjaro

Jeg nåede til JM tre gange inden jeg fødte og jeg så tre forskellige. Og hende der var på FG var da heller ikke en jeg havde set før.

Da jeg ventede min første nåede jeg at se min egen JM 2 gange. Og sjovt nok var det så hende der havde bagvagten da jeg fødte. Desværre nåede jeg ikke at føde inden vagtskiftet.

Der er nogen der har et stort behov for at se den samme hver gang. Det har jeg ikke.

Rent faktisk syntes jeg det var en af vikarerne der var den bedste af de tre jeg så i denne omgang. Gammel kompetent kvinde

Knus Katja og Theis velcobaby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.