Flyverdragt str 80 til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.549 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Alexander&Lærke

Jeg søger en flyverdragt i str 80 af et godt mærke til min datter. Den skal være vind og vandtæt og ikke være synligt slidt..... Jeg har nemlig dummet mig og kommet til at købe en alt for stor i str 86 og har lige prøvet den på hende og hun svømmer i den, øv øv dumme mor

Kom med pris og billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

JuniMama

Jeg har en fra Me Too i str 80. Den er brugt max 3 gange af et barn der hverken kunne kravle eller gå, så den er som ny og på ingen måde slidt!

Den er magen til den her:

http://www.babyhome.dk/mikk-line-flyverdragt-auber gine-farvet-super-tilbud-6577.html

Jeg tænker 200 kr pp, eller kom med et bud!

Anmeld

21. oktober 2012

Alexander&Lærke

JuniMama skriver:

Jeg har en fra Me Too i str 80. Den er brugt max 3 gange af et barn der hverken kunne kravle eller gå, så den er som ny og på ingen måde slidt!

Den er magen til den her:

http://www.babyhome.dk/mikk-line-flyverdragt-auber gine-farvet-super-tilbud-6577.html

Jeg tænker 200 kr pp, eller kom med et bud!

Tak for billed og prisforslag, den er dog ikke lige min stil vil nok gerne have noget mere farve på..... Så kigger lige lidt videre

Anmeld

21. oktober 2012

Glad Giraf

Hvad størrelse bruger hun i tøj? Har en helt ny ticket to heaven til salg stadig med mærker f det hele... Det er dog en str 74, men de er MEGA store i størrelserne

Anmeld

21. oktober 2012

Glad Giraf

Alexander&Lærke skriver:

Jeg søger en flyverdragt i str 80 af et godt mærke til min datter. Den skal være vind og vandtæt og ikke være synligt slidt..... Jeg har nemlig dummet mig og kommet til at købe en alt for stor i str 86 og har lige prøvet den på hende og hun svømmer i den, øv øv dumme mor

Kom med pris og billeder.

Glemte at citere... Her er også en genvej

https://www.baby.dk/debat/195492pi1/toej--piger/01- aar-sprit-ny-ticket2heaven-flyverdragt-str-74.aspx

Anmeld

21. oktober 2012

Alexander&Lærke

Nina1988 skriver:

Hvad størrelse bruger hun i tøj? Har en helt ny ticket to heaven til salg stadig med mærker f det hele... Det er dog en str 74, men de er MEGA store i størrelserne

Hun bruger 80 i alm tøj.. Ja måske det skal være 74 hvis den er stor i det. Vi har fået en reima fra min kærestes kusine men for at være helt ærlig så er jeg ikke vild med at bruge den, dels er den noget slidt efterhånden men den stinker også af røg, selvom jeg har vasked den. Men de ryger også begge i deres hjem + kusines forældre... puha det kan jeg næsten ikke have hun render rundt i. Nå men prøvede den lige på hende og den ser/ virker også nu meget stor i den til hende.... Har du ikke et billed af din eller et link til hvordan en ser ud.... 

Anmeld

21. oktober 2012

Mor til matilde og gustav

jeg har dette sæt en 2 delt i mørk lilla.. ser ud som ny mærket er survival sports by happy harry pris 200,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2012

Glad Giraf

Alexander&Lærke skriver:

Hun bruger 80 i alm tøj.. Ja måske det skal være 74 hvis den er stor i det. Vi har fået en reima fra min kærestes kusine men for at være helt ærlig så er jeg ikke vild med at bruge den, dels er den noget slidt efterhånden men den stinker også af røg, selvom jeg har vasked den. Men de ryger også begge i deres hjem + kusines forældre... puha det kan jeg næsten ikke have hun render rundt i. Nå men prøvede den lige på hende og den ser/ virker også nu meget stor i den til hende.... Har du ikke et billed af din eller et link til hvordan en ser ud.... 

Hmm det var da underligt at billederne ike er kommet med på annoncen... Du kan sende mig en pb med dit nummer så kan jeg sende MMS ellers forsøger jeg lige at få billede på annoncen

Tror den vil passe helt perfekt når hun bruger str 80

Anmeld

21. oktober 2012

Glad Giraf

Alexander&Lærke skriver:

Og selvfølgeligt skal hun ikk rende rundt i en stinkende og slid dragt... Der er ingen rygere her i hjemmet så det behøver du ikk være nervøs for

Anmeld

21. oktober 2012

Alexander&Lærke

Mor til lille Matilde skriver:

jeg har dette sæt en 2 delt i mørk lilla.. ser ud som ny mærket er survival sports by happy harry pris 200,-

Tak for billed, vil helst have en dragt..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.