Mini har hikke flere gange om dagen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Camilla30

Indenfor den seneste uge har den lille haft hikke nok 10 gange, jeg kan meget tydeligt mærke det og kan også se at maven hopper lidt... det føles så underligt Har ikke tidligere mærket det, så synes det er ret meget lige nu, men jordemoderen siger, det er normalt og nok fordi lille-pigen er begyndt at drikke mere derinde. Hikker jeres små bæbser også meget?

God weekend, hilsen Camila.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Steinbrenner

Camilla30 skriver:

Indenfor den seneste uge har den lille haft hikke nok 10 gange, jeg kan meget tydeligt mærke det og kan også se at maven hopper lidt... det føles så underligt Har ikke tidligere mærket det, så synes det er ret meget lige nu, men jordemoderen siger, det er normalt og nok fordi lille-pigen er begyndt at drikke mere derinde. Hikker jeres små bæbser også meget?

God weekend, hilsen Camila.

Her er der også massere af hikke, nogle gange flere gange om dagen

Jeg har ikke mærket eller lagt mærke til det i mine andre graviditeter, men jeg skal da lige love for at der bliver drukket noget foster vand denne gang

Jeg tror måske også at det at jeg er blevet lidt ældre, gør at jeg kender min krop bedre i denne graviditet.

Anmeld

21. oktober 2012

_-Kathrine-_

Yes, masser af hikke og det føles skønt
Intet unormalt i det

Anmeld

21. oktober 2012

Camilla30

_-Kathrine-_ skriver:

Yes, masser af hikke og det føles skønt
Intet unormalt i det

Ja, når man først har fået identificeret følelsen og ved at det er hikke er det lidt hyggeligt og på en måde skønt Undrer mig dog stadig lidt over at det er så meget, jeg mener, der er jo ikke nogen af os andre der render rundt med hikke hver dag... Men sådan skal det nok bare være med minierne

Anmeld

21. oktober 2012

_-Kathrine-_

Camilla30 skriver:

Ja, når man først har fået identificeret følelsen og ved at det er hikke er det lidt hyggeligt og på en måde skønt Undrer mig dog stadig lidt over at det er så meget, jeg mener, der er jo ikke nogen af os andre der render rundt med hikke hver dag... Men sådan skal det nok bare være med minierne

Det er helt vildt så mange gange om dagen de har det - tror min har haft en 10-15 gange idag... Men det er kun et godt tegn...!
Og min SP fortalte at hvis de hikker meget i maven, hikker de også meget når de kommer ud... Det passede på Villads

Anmeld

21. oktober 2012

Camilla30

Okay hvor sjovt Det vil jeg holde øje med, når hun kommer ud så

Anmeld

22. oktober 2012

Miss BananaHammock

Også masser af hikke her... det er jo en feeeed følelse Hellere det end hans ribbenspark!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.