spg. til flergangsfødende ang. tasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Stumpen

Havde I en taske med på sygehuset som første gang eller bare det mest nødvendige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Lone Jakobsen

kommer lidt an på hvad du havde med første gang
jeg står foran min fødsel nr. 4, og tager det med jeg skal bruge for at få ham og mig hjem.
så ja... det er vel bare det mest nødvendige.

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

nutche skriver:

kommer lidt an på hvad du havde med første gang
jeg står foran min fødsel nr. 4, og tager det med jeg skal bruge for at få ham og mig hjem.
så ja... det er vel bare det mest nødvendige.

Det er nok også det jeg prøver at spørge efter, om I bare har taget det med som var nødvendig for at få jer selv og bebs hjem 4 timer efter fødsel eller om I har taget ekstra med i tilfælde af at I skulle blive på sygehuset...

Anmeld

28. maj 2009

Lone Jakobsen

okay sku bare være helt sikker
jamen jeg satser på at det går lige efter bogen, så jeg tager kun det mest nødvendige med.
sku det gå anderledes så vi har behov for at blive der et par dage.... ja så sender jeg manden hjem efter resten

Anmeld

28. maj 2009

Mie A

Stumpen skriver:

Havde I en taske med på sygehuset som første gang eller bare det mest nødvendige??

Jeg havde en taske med ved min anden fødsel. Selvom jeg havde regnet med at komme hjem samme dag. Det viste sig så at være en god ide, da jeg mistede en masse blod og derfor ikke måtte komme hjem med det samme.
Og her dur det bare ikke at sende manden hjem efter noget - Hvis han har noget med tilbage, så er det med garanti det forkerte )

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Mie A skriver:

Jeg havde en taske med ved min anden fødsel. Selvom jeg havde regnet med at komme hjem samme dag. Det viste sig så at være en god ide, da jeg mistede en masse blod og derfor ikke måtte komme hjem med det samme.
Og her dur det bare ikke at sende manden hjem efter noget - Hvis han har noget med tilbage, så er det med garanti det forkerte )

Ja, det er jo lige det!!  Han kommer sikkert vadende med de bukser som man kunne passe INDEN den første flyttede ind i livmoderen, som man jo ikke har smidt ud, hvis nu man en dag kunne...du ved...tage sig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.