En lille snu unge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Munder

Hejsan

De begynder da at blive udspekulerede nu!!!!! Forleden fik Andrea nej af far, da hun bad om kiks.... Hvad gør ungen????? Hun går ind til mig i stuen og siger:

"Du er sød mor (blink blink), jeg elsker dig, må jeg få en kiks?"

Heldigvis når Glenn at kalde ind, at han har givet hende nej, så jeg ikke falder i....

Jeg synes godt nok det er tidligt hun begynder at køre det show.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Stumpen

Det show har Mathilde kørt et stykke tid nu og det er bare ikke altid at Karsten og jeg når at sige eller signalere at modparten har sagt nej..

Men snu det er de!!

Anmeld

28. maj 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Det show har Mathilde kørt et stykke tid nu og det er bare ikke altid at Karsten og jeg når at sige eller signalere at modparten har sagt nej..

Men snu det er de!!

JA, de er rigtig snu nu....det samme oplever vi og vi når heller ikke altid at få snakket sammen.......

Lone

Anmeld

1. juni 2009

st

Ja det skal dælme ikke være gamle inden de kan rende om hjørner med os. det er imponerende et elelr andet sted. Og det viser jo, at de har en god fantasi, når de bare prøver om der er held ved den anden.

Hvordan går det forresten med Glenn?

st

Anmeld

2. juni 2009

Munder

Hej igen

Det går rigtig godt med Glenn, han har ikke haft gener de sidste par uger, men hans mave er stadig rigtig følsom, så der skal ikke så meget til at køre den ud af balance, men jeg tror vi er ovre det værste

Anmeld

2. juni 2009

Heidimed lea

ja den er også god herhjemme  de bliver så store nu hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.