Pleje af gummistøvler - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Camulla

Jeg har ofte oplevet at både mine og sønnikes gummistøvler revner, hvilket jo er skide ærgeligt når man er glad for dem og har brugt mange penge på dem 

Derfor vil jeg nu købe sådan noget siliconeolie eller hvad nu til dem, men vil jo ikke lige bestille det uden at høre jer dejlige damer på baby.dk om gode råd først 

Så bring it on! Hvad kan I anbefale og hvordan gør I det?? Mine gummistøvler er af mærket Tretorn og Micas' er Bisgaard

På forhånd tak fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Camulla

Og jeg keder mig lidt, så der kommer lige billeder på af vores gummistøvler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2012

kristinaS

Camulla skriver:

Jeg har ofte oplevet at både mine og sønnikes gummistøvler revner, hvilket jo er skide ærgeligt når man er glad for dem og har brugt mange penge på dem 

Derfor vil jeg nu købe sådan noget siliconeolie eller hvad nu til dem, men vil jo ikke lige bestille det uden at høre jer dejlige damer på baby.dk om gode råd først 

Så bring it on! Hvad kan I anbefale og hvordan gør I det?? Mine gummistøvler er af mærket Tretorn og Micas' er Bisgaard

På forhånd tak fra Camilla.

Jeg bruger brun sæbe, det fedter dem og shiner dem op. :-det læste jeg engang et sted.

Anmeld

19. oktober 2012

kristinaS

kristinaS skriver:

Jeg bruger brun sæbe, det fedter dem og shiner dem op. :-det læste jeg engang et sted.

det har jeg brugt på mine hunter og Ilse Jacobsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.