Nedfrysning af kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.813 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Ayasmor

Hej alle kagedamer

Jeg er igang med at lave en kage til i morgen. Vil i den forbindelse høre om man kan fryse en hel kage ned, efter at den er lagt sammen med fyld så den er nemmere at smøre op?

Mvh. Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Ayasmor skriver:

Hej alle kagedamer

Jeg er igang med at lave en kage til i morgen. Vil i den forbindelse høre om man kan fryse en hel kage ned, efter at den er lagt sammen med fyld så den er nemmere at smøre op?

Mvh. Sara

Altså jeg har altid hørt at man kan fryse kager ned så længe der ikke er glasur osv på. Jeg har endda en opskrift på en kage hvor den direkte SKAL fryses ned inden servering - så umiddelbart tror jeg godt det kan lade sig gøre..

Anmeld

19. oktober 2012

Ayasmor

LilleNyPåVej skriver:

Altså jeg har altid hørt at man kan fryse kager ned så længe der ikke er glasur osv på. Jeg har endda en opskrift på en kage hvor den direkte SKAL fryses ned inden servering - så umiddelbart tror jeg godt det kan lade sig gøre..

Tak for svar.. Der hvor jeg er mest i tvivl er med hensyn til fyldet der er i, hvor der er iblandet flødeskum?

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Ayasmor skriver:

Tak for svar.. Der hvor jeg er mest i tvivl er med hensyn til fyldet der er i, hvor der er iblandet flødeskum?

Er ret sikker på at den kage jeg har der skal fryses også er lavet på flødeskum - og den SKAL som sagt fryses ned, så det tror jeg ikke der sker noget ved 

Anmeld

19. oktober 2012

Ayasmor

LilleNyPåVej skriver:

Er ret sikker på at den kage jeg har der skal fryses også er lavet på flødeskum - og den SKAL som sagt fryses ned, så det tror jeg ikke der sker noget ved 

okay tak for svar

Anmeld

19. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Ayasmor skriver:

okay tak for svar

Har lige tjekket opskriften og der er fyldet også lavet med flødeskum tilsat lidt nougat og nødder. Så jo ville så bestemt mene at du kan fryse din kage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.