Jeg håber nogle her kan give mig lidt råd på et problem som jeg går og grupler over.
Jeg har efterårsferie og har aftalt med de gamle - at de her i ferien skulle prøve have min datter sovende hos dem to gange i feren. Det blev efter planen til 1 nat, og vi fik hende hjem igen næste morgen. Jeg skrev senere på dagen efter min far havde været nede med hende, om de ville have en nat mere med barnebarnet så vi kunne planlægge hvornår ovs eller om det havde været "fint" med 1 gang i første omgang, fik jeg aldrig svar på. Jeg skrev en ny sms - som omhandlede om noget andet, den fik jeg svar på, og undrede mig lidt over det andet. Så snakkede jeg ik mere om det, da de selv skal ha lysten. Finder ud af de har lavet en anden aftale i morgen og dermed har de heller ikke snakket mere om det, eller sagt noget.. tænker om de synes det var en smule hårdt at ha hende? hun fik ikke meget søvn den første nat, hvilket var helt naturligt - men om de føler sig burret inde? tænker, at det er deres barnebarn og de elsker tiden med hende, men føler lidt at de ikke har lyst igen, selvom vi snakkede om at lade hende få to gange med dage imellem.. de har istedet undladet min sms, og skal noget de kommende dage! /
g snakker ikke med mig om det? jeg ønsker bare de får tid og kærlighed med hende.. ikke at de skal have byrden på sig /:
Anmeld