Skræmme bier væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Kan man det??

Sagen er den at vi har lidt brænde stablet, og her inde for de sidste 3 dage vi har været ude og hente brænde, har vi fået 2 bier med ind.
(Ikke så optimalt, da jeg er meget allergisk overfor dem og derfor også mega bange)

Og jeg har lidt på fornemmelsen, at de enten er flyttet ind mellem brændet, eller har planer om det... Og det vil jeg meget gerne undgå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Fenja09

Kan man det??

Sagen er den at vi har lidt brænde stablet, og her inde for de sidste 3 dage vi har været ude og hente brænde, har vi fået 2 bier med ind.
(Ikke så optimalt, da jeg er meget allergisk overfor dem og derfor også mega bange)

Og jeg har lidt på fornemmelsen, at de enten er flyttet ind mellem brændet, eller har planer om det... Og det vil jeg meget gerne undgå...

Hvis der er et bo og i ikke vil have det der synes jeg at i skal kontakte en biavler, der er mange af dem, som gladeligt henter det gratis. De skal nemlig betale for at købe et bo med dronning, så synes da i skal få fat i sådan en og så er i også med til at gøre en god gerning samtidigt. Man skal jo være gode ved bierne.

I skal selvfølgelig være sikre på, at det er bier og ikke hvepse

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.