Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smil skriver: Kan se, at den anden, der var interesseret, gerne ville have tingene. Jeg vil stadig gerne have de andre ting, altså 3 (3 bodyer), 10 (sæt fra Ida T i grønt) og 18 (body). Har du en pris på det i forhold til porto?
Kan se, at den anden, der var interesseret, gerne ville have tingene.
Jeg vil stadig gerne have de andre ting, altså 3 (3 bodyer), 10 (sæt fra Ida T i grønt) og 18 (body).
Har du en pris på det i forhold til porto?
110 med b-post.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Bukserne helt ude til venstre på billede 1 og så de andre billeder .. Hvad skal du ha for det inkl. porto ?
Bukserne helt ude til venstre på billede 1 og så de andre billeder ..
Hvad skal du ha for det inkl. porto ?
Traktorbodyen er solgt og jeg afventer lige på nogle af de andre ting. Så jeg vender tilbage.
Rikke&Liam skriver: 110 med b-post.
Fint med mig
Sender dig en privat besked
Der er dette tilbage.
ESL bukser 30 kr
ESL body med cirkus 30 kr
Hugin body 25 kr
Strikcardigan 25 kr.
Det kan blive dit for 120 kr med b-post
Rikke&Liam skriver: Der er dette tilbage. ESL bukser 30 kr ESL body med cirkus 30 kr Hugin body 25 kr Strikcardigan 25 kr. Det kan blive dit for 120 kr med b-post
Okay .. Hvad med småfolk heldragten og idat bodyerne ?
morethanperfect skriver: Okay .. Hvad med småfolk heldragten og idat bodyerne ?
De er solgt. Jeg har en småfolk heldragt med ugler tilbage, men den med bondegården røg hurtigt
Rikke&Liam skriver: De er solgt. Jeg har en småfolk heldragt med ugler tilbage, men den med bondegården røg hurtigt
Øøøv , vil gerne ha den med uglerne med også så.. Bare send mig en pb
Hejsa
Har lige set dine billeder og jeg er helt vild med:
Billede 1: bukserne i midten
Billede 4
Billede 6
Billede 14
Billede 21: vil gerne have begge veste
Billede 22
Hvad skal du have for dette inkl porto?
Mvh Charlotte
Charlotte198 skriver: Hejsa Har lige set dine billeder og jeg er helt vild med: Billede 1: bukserne i midten Billede 4 Billede 6 Billede 14 Billede 21: vil gerne have begge veste Billede 22 Hvad skal du have for dette inkl porto? Mvh Charlotte
Hej, du kan få det for 250 inkl. Så har du fået en smule rabat (på mine i forvejen lave priser)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128