BFY= Nyt tøj til Bassen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

MorDk

Yay! Jeg glæder mig til at komme ud og købe tøj til Bassen. Hr jeg virkelig set frem til ♥ Han trænger i dén grad! han er bare vokset helt vildt her på det sidste!. Bliver skønt at komme hjem med poserne fulde  Elsker at shoppe tøj til mine unger

Andre der skal ud og shoppe tøj idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Yay! Jeg glæder mig til at komme ud og købe tøj til Bassen. Hr jeg virkelig set frem til ♥ Han trænger i dén grad! han er bare vokset helt vildt her på det sidste!. Bliver skønt at komme hjem med poserne fulde  Elsker at shoppe tøj til mine unger

Næh.... Køber løbende tøj til hende så hun ikke når at vokse ud af det, så vi har et skab fuld af 92 som hun stille og roligt er på vej op i.

Men er gået igang med at spotte evt ønsker til jul... Den er straks værre

Anmeld

19. oktober 2012

An&Jo

Desværre var vores brugt på forhånd.. :/

Det blev jo pludselig koldt, så vi var tvunget til at bestille briketter hjem til brændeovnen, så noget af vores er brugt på det og så er der brugt lidt på en fødselsdagsgave til mig som svigerne lagde ud for til at starte med fordi den var på tilbud..

Og det der er tilbage skal bruges på julegaver.. heldigvis har ungerne hvad de skal bruge, ja faktisk har de så meget at vi ikke kunne finde julegave ønsker til dem.. Vi sad og lavede sedler igår til kærestens familie, og det var virkelig svært at komme på ønsker til dem, især fordi de bare har alt for meget legetøj og derfor ønsker vi som forældre ikke at de får mere lige nu, men derimod kan de få det til deres fødselsdage som også er lige rundt om hjørnet næsten..

Anmeld

19. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter fik en helt ny garderobe for 2 uger siden, da hun lige pludselig var vokset ud af alt sit tøj, og så kunne jeg jo ikke rigtig vente til i dag med at købe

Min søn har masser af tøj i de næste størrelser, men jeg skal have fat i noget termotøj til ham.

Så denne måneds BFY går til at betale resten af mit kørekort og til at lappe et hul på kontoen

Anmeld

19. oktober 2012

Carina:-)

Har et veludviklet shopping gen,så rollingerne mangler intet.

Men måske jeg alligevel netshopper lidt i aften 

Anmeld

19. oktober 2012

ESV

MorDk skriver:

Vi mangler ingenting til Emilie, hele næste str. på nær nogle små ting ligger klar.
Jeg skal have fundet en uld hue til når det bliver koldt og så er vintergarderoben i hus også.

Vi har allerede brugt nogle af pengene på hendes fødselsdaggave, billeder fra børnehaven som også er = julegave til bedsteforældrene og så har vi købt hendes julegave.
resten bliver sat ind på en konto så der er noget af tage af når der opstår behov for dette.

Anmeld

19. oktober 2012

MorDk

Så blev der ellers lige shoppet! Dejligt!

Han bliver jo hammer lækker *fniiiz*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.