Arrgh! Nu også på altanen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

MorDk

serinasmor skriver:

igen ... kontakt boligforeningen / udlejeren ... det burde ikke kunne trænge gennem gulv/skabe ... 

Vi har nævnt det, men De siger der ikke er så meget at gøre ... og at hvis det skal laves det er en DYR affære... *suk* ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Troldemommi

Jeg er også total imod alt rygning især omkring mit barn, puhhaa kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at bo i et rygerum, men du har min fulde sympati, det burde være ulovligt at udsætte andre for konstant passiv rygning

Monica

Anmeld

19. oktober 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Jeg bor i et boligkompleks hvor ALLE de gamle i opgangen storryger...  Vi er super glade for at være flyttet væk fra svamp mm. men nu er røgen bare et problem! Jeg er ikke ryger... men vores ting/tøj i skabet mm lugter af røg  Vi har altan og der sover lillepigen ude... men her til morgen da jeg har altandøren åben kan jeg bare lugte røgen helt ude på mit badeværelse. Jeg går ud og tjekker på altanen og der STINKER seriøst! Når de lufter ud engang imellem nedeunder eller ved siden af så STINKER det bare og jeg er sgu så ked af det. Mine unger bliver udsat for passiv rygning i MIT eget hjem. Det er virkelig irriterende! Og hvad kan jeg gøre? Intet! Jo flytte måske... men helt ærlig det kan da ik være rigtig! SUK! Måtte bare lige ud med det *snøøøft* Nu ligger min lille pige i sin barnevogn på altanen... på vores altan! Og får røg i sine små lunger. Ja mange vil sikkert mene det ikke er så slemt og at hun er ude i frisk luft. MEN det ER slemt!. Faktisk er det sådan at min søns sengetøj noglegange lugter af røg... Partikler, røg mm kommer op gennem gulvet på hans værelse...  Arrrgh! Undskyld... men måtte bare ud med det!!

Synes det er SÅ klamt.
Var også selv mega sur da jeg var gravid og stadig boede i blok.

Føj...

Selv bilos på gaden er mindre skadeligt end passiv rygning

Anmeld

19. oktober 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Synes det er SÅ klamt.
Var også selv mega sur da jeg var gravid og stadig boede i blok.

Føj...

Selv bilos på gaden er mindre skadeligt end passiv rygning

Ja det havde jeg nok også hørt... men tænkte jeg lige ville nævne da jeg var sikker på jeg ville få den "smidt i hovedet" *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.