Hvad er jeres erfaring med en kombineret tørre/vaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

lycly

Synes vi drukner i vasketøj herhjemme og jeg vil såååå gerne slippe for at skulle vente på at to maskiner bliver tørre før jeg kan vaske mere.

Så har virkelig overvejet en sådan kombineret vaskemaskine/tørretumbler, hvad er jeres erfaringer med dem? For umiddelbart synes jeg det lyder for godt til at være sandt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
LuLy skriver:

Synes vi drukner i vasketøj herhjemme og jeg vil såååå gerne slippe for at skulle vente på at to maskiner bliver tørre før jeg kan vaske mere.

Så har virkelig overvejet en sådan kombineret vaskemaskine/tørretumbler, hvad er jeres erfaringer med dem? For umiddelbart synes jeg det lyder for godt til at være sandt

Personligt synes jeg ikke, at tørretumbler delen, i en kombineret tørre/vaske maskine fungerer specielt godt !

Anmeld

19. oktober 2012

lycly

Olivia's Moar skriver:

Personligt synes jeg ikke, at tørretumbler delen, i en kombineret tørre/vaske maskine fungerer specielt godt !

Tørrer den ikke tøjet ordentligt eller?

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

Vi havde en i lejligheden, og den fungerede helt fint Man kunne så kun tørre 4kg tøj af gangen, men tøjet blev tørt.

Den er nu ved at være 2 år gammel, og den virker stadig upåklageligt! (Ved vi fra dem der lejer vores lejlighed )

Vi var ihvertfald lykkelige for vores! (før skulle vi fra 3. sal og et godt stykke hen af kælderen, før vaskerummet dukkede op )

Anmeld

19. oktober 2012

2babygirls

LuLy skriver:

Nu om stunder skulle de gerne være ret gode, siger min mandse som læser meget om elektronik på nettet.

Vi overvejede selv en, men har så en af hver.. Man havde vi ikke pladsen havde vi købt en god en af en kombi udgave

Anmeld

19. oktober 2012

Mette.

LuLy skriver:

Vi havde en i en helt nybygget lejlighed i boede i sidste år - den var elendig! Selvom det var en dyr Siemens maskine kunne den overhovedet ikke tørre tøjet og det tog meget, meget længere tid end i en normal maskine.

Vi købte selv en maskine senere og blev frarådet at købe dem, fordi de sagde tørredelen ofte går i stykker. Det er dog 2 år siden vi skulle købe maskinen nu, så måske de er blevet bedre siden da.

Anmeld

19. oktober 2012

lycly

Happiness skriver:

Vi havde en i lejligheden, og den fungerede helt fint Man kunne så kun tørre 4kg tøj af gangen, men tøjet blev tørt.

Den er nu ved at være 2 år gammel, og den virker stadig upåklageligt! (Ved vi fra dem der lejer vores lejlighed )

Vi var ihvertfald lykkelige for vores! (før skulle vi fra 3. sal og et godt stykke hen af kælderen, før vaskerummet dukkede op )

Hvilket mærke var den i havde? Og kan det betale sig ikke at købe den billigste?

Anmeld

19. oktober 2012

Happiness

LuLy skriver:

Hvilket mærke var den i havde? Og kan det betale sig ikke at købe den billigste?

Mener det er en Brandt. Men kan faktisk ikke huske det... Men den var en af de dyre. Mener vi gav 6-7000 for den. Tror godt det kan betale sig at give lidt ekstra. Vores var topbetjent, og kun 45cm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.