taber i gennemsnit et halv til et helt om ugen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

Mor1012

xl-s kan anbefales ( Slanke tabletter fra apoteket )

INGEN BIVIRKNINGER

Jeg er gået fra 68.5 til 64.5 på ca 1 mdr

dog er jeg meget fokoseret på min kost også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Giraffen

jeg er indtil videre gået fra 67 (efter fødselsvægt) til 60 (4 kg under "før"vægt) med alm sund fornuft og motion

synes det er synd at bruge slankepiller - har en veninde der fik kronisk ødelagt tarme pga slankepiller - den slags risici ønsker jeg ikke at tage, og slet ikke når man er under fx 90 kg og det der skal tabes er overskueligt

Ingen nedsættende kommentarer til din tråd og flot at du har tabt dig (piller gør det jo ikke alene )

men øv jeg synes hvor "du ska bare lige ha en pille"-samfund er en trist udvikling

Anmeld

19. oktober 2012

Mor1012

Giraffen skriver:

jeg er indtil videre gået fra 67 (efter fødselsvægt) til 60 (4 kg under "før"vægt) med alm sund fornuft og motion

synes det er synd at bruge slankepiller - har en veninde der fik kronisk ødelagt tarme pga slankepiller - den slags risici ønsker jeg ikke at tage, og slet ikke når man er under fx 90 kg og det der skal tabes er overskueligt

Ingen nedsættende kommentarer til din tråd og flot at du har tabt dig (piller gør det jo ikke alene )

men øv jeg synes hvor "du ska bare lige ha en pille"-samfund er en trist udvikling

Jeg giver du KUN ret dit indlæg er helt ok , tager det ikke nigativt

jeg er bare villig til at gøre sååå meget for at tabe mig , har ik tålmodighed hehe...  men dette er kun 1 pakke til 1 mdrs forbrug, så stopper jeg også

Anmeld

19. oktober 2012

Giraffen

Prinsessen<3 skriver:

Jeg giver du KUN ret dit indlæg er helt ok , tager det ikke nigativt

jeg er bare villig til at gøre sååå meget for at tabe mig , har ik tålmodighed hehe...  men dette er kun 1 pakke til 1 mdrs forbrug, så stopper jeg også

men "jeg er villig til at gøre såååå meget for at tabe mig" siger du... hvad med et træningsprogram? eller motion og madplan eller andet?

Men jeg ka godt se det er en go måde at kickstarte det på så længe det er med måde og ikke tager om sig eller skaber en afhængighed

Anmeld

19. oktober 2012

FrkZier

Prinsessen<3 skriver:

xl-s kan anbefales ( Slanke tabletter fra apoteket )

INGEN BIVIRKNINGER

Jeg er gået fra 68.5 til 64.5 på ca 1 mdr

dog er jeg meget fokoseret på min kost også

nu jeg ikke en af dem der er fuldstændig hysterisk ang. slankepiller osv MEN dvs du har tabt 4 kilo på en måned? nu må du ikke mistorstå mig, det rigtig flot - men jeg ville personligt være skuffet over ikke at have tabt mere hvis jeg var på slankepiller

4 kilo på en måned kan man jo snildt selv tabe uden hjælpe midler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.