Skildpaddenatlampe - nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Miss Kat

Hejsa piger

Jeg faldt lige over denne her:

http://dealhunter.dk/produkt/beroligende-natlampe-der-projicerer-en-smuk-stjernehimmel-i-rummet.html

(Fra en Facebookreklame)

Den ser vildt nuttet og hyggelig ud. Er der nogen af jer, der kender til den? Og i så fald, er den pengene værd/fungerer den ordentligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

MortilElias2010

Miss Kat skriver:

Hejsa piger

Jeg faldt lige over denne her:

http://dealhunter.dk/produkt/beroligende-natlampe-der-projicerer-en-smuk-stjernehimmel-i-rummet.html

(Fra en Facebookreklame)

Den ser vildt nuttet og hyggelig ud. Er der nogen af jer, der kender til den? Og i så fald, er den pengene værd/fungerer den ordentligt?

Har lige bestilt den  så venter spændt.

Anmeld

18. oktober 2012

Miss Kat

MortilElias2010 skriver:

Har lige bestilt den  så venter spændt.

Ved du hvad, så gør jeg dig følge. Du må meget gerne fortælle, hvad du synes om den, selvom der vist er hele 4-6 ugers leveringstid... 

Anmeld

19. oktober 2012

birthee

Vi har den  Vors børn fik den i fælles julegave af deres farmor og farfar sidste jul... Den er faktisk rigtig god, den hjalp vores søn til at falde til ro om aftenen når han kom i seng... Nu sover de hver for sig, og pt. bruger vi den ikke rigtig, da lillepigen ikke har ro i røven til at falde i søvn, hvis den bliver tændt... men den er dejlig beroligende, og skifter stjernehimmel i et stille og roligt tempo, som får en til at geare ned... Den kan, så vidt jeg husker, stilles til at lyse  kun en farve der ligeså stille bliver svagere, for så at lyse op stille og roligt igen, eller stilles så den skifter mellem farverne... det er ikke sådan noget kraftig lys der kommer fra den, men noget der virker beroligende på sanserne 

Anmeld

19. oktober 2012

Miss Kat

birthee skriver:

Vi har den  Vors børn fik den i fælles julegave af deres farmor og farfar sidste jul... Den er faktisk rigtig god, den hjalp vores søn til at falde til ro om aftenen når han kom i seng... Nu sover de hver for sig, og pt. bruger vi den ikke rigtig, da lillepigen ikke har ro i røven til at falde i søvn, hvis den bliver tændt... men den er dejlig beroligende, og skifter stjernehimmel i et stille og roligt tempo, som får en til at geare ned... Den kan, så vidt jeg husker, stilles til at lyse  kun en farve der ligeså stille bliver svagere, for så at lyse op stille og roligt igen, eller stilles så den skifter mellem farverne... det er ikke sådan noget kraftig lys der kommer fra den, men noget der virker beroligende på sanserne 

Ja ok, så det lyder som om, den lever meget godt op til beskrivelsen.  

Tak for input, glæder mig til den dumper ind ad døren. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.