Mon der snart sker noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

annecatrine88

Jeg er i dag 37+4 og har siden tirsdag haft menstrations ligende smerter on/off... Derudover er lænden ufattelig øm hele tiden.. I dag har jeg også haft en underlig fornemmelse i kroppen. Andre der har haft det sådan inden en fødsels?? Hun må nu godt vente med at komme ud da kæresten lige er blevet opereret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

annecatrine88

Slet ingen?

Anmeld

19. oktober 2012

PiaMorTil2

annecatrine88 skriver:

Jeg er i dag 37+4 og har siden tirsdag haft menstrations ligende smerter on/off... Derudover er lænden ufattelig øm hele tiden.. I dag har jeg også haft en underlig fornemmelse i kroppen. Andre der har haft det sådan inden en fødsels?? Hun må nu godt vente med at komme ud da kæresten lige er blevet opereret... 

Den kender jeg alt for godt..

Sådan har jeg haft det de sidste små 14 dage... 

Er i dag 39+0 så tiden har været lang med "snyde" veer og kraftigere og kraftiger plukveer...

Anmeld

19. oktober 2012

Snartmortil3

da jeg begyndte at få det sådan fødte jeg tre dage efter

Anmeld

19. oktober 2012

Isaac's mor

Det havde jeg hele den sidste måned æv.... vente vente vente.... Der er ikk andet for, og man blir næsten helt sindsyg af det

Anmeld

19. oktober 2012

annecatrine88

Uhh håber ikke jeg skal døje med det i 14 dage. Har heldigvis ikke haft det så meget i dag. Men det er ved at være hårdt og er nu også begyndt at få vand i kroppen. Det har jeg ellers ikke haft før. Så håber lidt hun snart kommer ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.