Mangler gode idéer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Chriistina

Hej med jer,

jeg har brug for jeres hjælp! Min bedstefar bliver snart 70, så jeg skal lave en fin kage i den anledning, MEN... Jeg synes efterhånden, at jeg er kørt træt i den sædvanlige med lyse bunde, jordbærmousse og snickersmousse, smurt op med chokoladesmørcreme...

Er er nogle, der har en god idé til en ny slags bund + to gode mousser? OG opskrifter!  Det må meget gerne være noget med chokolade, da min bedstefar ELSKER det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

serinasmor

Chriistina skriver:

Hej med jer,

jeg har brug for jeres hjælp! Min bedstefar bliver snart 70, så jeg skal lave en fin kage i den anledning, MEN... Jeg synes efterhånden, at jeg er kørt træt i den sædvanlige med lyse bunde, jordbærmousse og snickersmousse, smurt op med chokoladesmørcreme...

Er er nogle, der har en god idé til en ny slags bund + to gode mousser? OG opskrifter!  Det må meget gerne være noget med chokolade, da min bedstefar ELSKER det

hmmm ... en chokolademousse og et eller andet med appelsin

Anmeld

20. oktober 2012

mab

HEJSA :-D

uh en god en med chokolade, du kunne evt lave nogle rigtig lækker chokolade brownie bunde, og så lave mango,papaya creame?? sammen med en citron eller apelsin mouse. mums det tror jeg ville være mega lækkeret!!

Anmeld

20. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv evt at kigge opskrifter inde på kageklubben, det har jeg fundet mange lækre! 

Ellers så prøv at spørg Dotd, hende har jeg fået et par gode opskrifter af! 

Og jeg tilslutter mig chokoladekage, med appelsin crem/ frosting!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.