Hvem var det der snakkede om salve til gummerne ved tandfrembrud???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.753 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Hyner

Hvad hedder det, hvor kan det købes og VIRKER det????
Emma er ved at få sine fortænder for oven og de irriterer så meget at vi har "sovet" på sofaen i 4 dage nu....>(>(>(>(>(
Henriette -kan ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Mikkelmusen

Tro det kan købes på apoteket uden at være sikker, vi får vores fra england... Men det kan da også fås herhjemme tror jeg.

Anmeld

13. marts 2008

Juniors mor

Man kan også købe noget i Matas - kan ikke huske hvad det hedder....

Anmeld

13. marts 2008

Hyner

Hvordan kan det være i får det derover fra???? Synes der var en der nævnte noget om salve kan bare ikke lige huske hvem der er den skyldige...

Anmeld

13. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg fik det af min svigerinde fordi hun selv har brugt det. Hendes børn fra stammer fra england så de er tit derovre. Og hun synes det er bedre end det danske. Men jeg har ikke prøvet nogle af delene endnu.

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

heeej vi har snakket om det. jeg fik købt mit på apoteket, og det virker..... han var så ked før og han blødte hvor tænderne kom ud. men det virker med det samme og nu kan han sove i barnevognen uden at vågne hele tiden. om natten kommer vi det på inden han skal sove. og måske hvis han vågner om natten og er rigtig ked. det hedder Afta med, det kan fåes både i gel og spray, men tror gel er smartes. man skal ikke ha det på recept håber dt ku bruges god kamp!!!:'(8D

Anmeld

13. marts 2008

Hyner

Heey Kalaha... Hvornår kan det bruges... Du skriver at han bløder hvor de er ved at titte ud.... Så langt er Emma`s ikke endnu... Men de er på vej det er sikkert, for gummerne er helt hvide og ligner noget der er ved at eksplodere..:'(:'(8(

Anmeld

13. marts 2008

Lise

Simon har slet ikke blødt ved tandfrembrud, og han har fem tænder nu... Men har har været meget irriteret af tre af dem (de to første og den sidste), hvilket har smadret fire nætter hver gang for os alle. Men så går det over, og tanden titter frem :) - Og barnet er normaliseret igen!

Anmeld

13. marts 2008

bette

vi har brugt det fra apoteket der hedder multioral.. super godt.. virker!!!
ellers er der også noget fra matas, men det har jeg ikke prøvet før..

mikkel har 7 tænder:-)

Anmeld

13. marts 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Hyner skriver:[/småt][/f] Heey Kalaha... Hvornår kan det bruges... Du skriver at han bløder hvor de er ved at titte ud.... Så langt er Emma`s ikke endnu... Men de er på vej det er sikkert, for gummerne er helt hvide og ligner noget der er ved at eksplodere..:'(:'(8([/citat] jeg tror du kan bruge det fra de blir irriterede på tænderne. det er også noget det kan bruges til blister(de der hvide nogle man får i munden der gør naller!) så bare gå i gang.. her er det kun fortænderne for oven der har blødt. tror måske det er fordi de er store. men ved det ikke, de underste kom bare. troro gså han er ved at få hjørnetænder, og de er kun hvide igennem hudn, men tror stadig de driller ham. så på apoteket med dig.. det fra matas har jeg hørt er ikke så godt, men har ikke selv prøvet det så ved det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.