Købe brød, eller bage selv??? Til brunch/barnedåb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

birthee

Hvad ville du gøre? Købe brød til brunch hos bageren, eller bage selv??? Og hvor meget brød skal man beregne pr. person???

Jeg tænker her rugbrød/forskellige franskbrød, da der er wienerbrød med der hvor vi bestiller... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Troldemommi

Jeg bagte selv franskbrød til vores barnedåb og så købte vi rugbrød hos bageren

Monica

Anmeld

18. oktober 2012

birthee

Monica P skriver:

Jeg bagte selv franskbrød til vores barnedåb og så købte vi rugbrød hos bageren

Monica

Tænkte også på at bage det lyse brød selv, så bare i form af boller af forskellige slags... synes 25 kr for et franskbrød er dyrt...

Anmeld

18. oktober 2012

Troldemommi

birthee skriver:

Tænkte også på at bage det lyse brød selv, så bare i form af boller af forskellige slags... synes 25 kr for et franskbrød er dyrt...

ja og det koster jo ikke mange kroner at bage det selv

Monica

Anmeld

18. oktober 2012

bette bebs

Til vores bryllup bagte jeg selv bollerne til natmaden. Meget billigere at gøre selv Bagte dem weekened før og så røg de i fryseren. Tog dem op samme morgen som brylluppet og fik faktisk ros for dem
Men jeg synes bagerens rugbrød smager bedst. Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af at bage nogen jeg kan lide. Men kunne jeg, gjorde jeg det gerne, der er også en del penge at spare

Anmeld

18. oktober 2012

birthee

Monica P skriver:

ja og det koster jo ikke mange kroner at bage det selv

Monica

Det er jo lige det - går også og vender idéen med at holde det hjemme - det betyder alligevel lidt at spare 2000 kr til at leje et forsamlingshus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.