Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så sidder jeg her hos min mor og kan berette at hun efter al sandsynlighed skal være Bedstemor i april 2013 NEEEJ hun er glad
Kæresten og jeg var til NF i går, havde været ret nervøs op til - men det gik SÅ godt. Tallene var fine og bassen tumlede rundt.
Fin hjerneskal, fine adskillelse mellem hjernehalvdelene, fire hjertekamre, væske i blære og mavesæk (dvs, h*n både drikker og tisser), fine fingre og tæer. Alt i alt bar totalt perfekt PT. ER SÅ GLAD
Efter scanningen tog min kæreste og jeg ud og shoppede ventetøj, for py bukserne er begyndt at stramme
Ville bare dele glæden med jer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Snehund skriver: Så sidder jeg her hos min mor og kan berette at hun efter al sandsynlighed skal være Bedstemor i april 2013 NEEEJ hun er glad Kæresten og jeg var til NF i går, havde været ret nervøs op til - men det gik SÅ godt. Tallene var fine og bassen tumlede rundt. Fin hjerneskal, fine adskillelse mellem hjernehalvdelene, fire hjertekamre, væske i blære og mavesæk (dvs, h*n både drikker og tisser), fine fingre og tæer. Alt i alt bar totalt perfekt PT. ER SÅ GLAD Efter scanningen tog min kæreste og jeg ud og shoppede ventetøj, for py bukserne er begyndt at stramme Ville bare dele glæden med jer.
ÅÅH HVOR FANTASTISK!!!!
FrkZier skriver: ÅÅH HVOR FANTASTISK!!!!
JJJAAAAAAA
Blev sat en hel uge frem, så er i dag 13 + 5 - termin 20/4 2013
Snehund skriver: JJJAAAAAAA Blev sat en hel uge frem, så er i dag 13 + 5 - termin 20/4 2013
hooold da helt op - det går da den rigtige vej så hehe
FrkZier skriver: hooold da helt op - det går da den rigtige vej så hehe
Jeps
Hvor er det bare dejligt !! juhuuuu ..... hvor langt er du henne i dag ?? er lidt nysgerrig ?? og billedet det er vel fra i dag ???
Snehund skriver: Jeps
iih kan snart ikke vente til mandag mere jeg vil også til NF!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
STORT TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!
Fantastisk! Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128