3 SA i træk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hvor er det bare unfair at det ikke kan lykkes for os

Jeg er virkelig ked af det og syntes det er hårdt at skulle igennem igen Det er nu 3. gang på kort tid og jeg ved slet ikke hvad jeg skal/kan gøre for at forhindre at det sker igen

Denne gang nåede jeg "kun" til uge 7, men det er stadig hårdt og en lang process for kroppen at skulle igennem igen - før den igen er klar til en ny graviditet.

Er der andre der har oprøvet at ha' mange SA'er i træk? Og hvad er der sket efterfølgende? Har i gennemført en graviditet? Har I været i noget behandling? Evt. hvilken?

Ja, der er mange spørgsmål der melder sig - håber virkelig at det lykkes for os snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ked af det og syntes det er hårdt at skulle igennem igen Det er nu 3. gang på kort tid og jeg ved slet ikke hvad jeg skal/kan gøre for at forhindre at det sker igen

Denne gang nåede jeg "kun" til uge 7, men det er stadig hårdt og en lang process for kroppen at skulle igennem igen - før den igen er klar til en ny graviditet.

Er der andre der har oprøvet at ha' mange SA'er i træk? Og hvad er der sket efterfølgende? Har i gennemført en graviditet? Har I været i noget behandling? Evt. hvilken?

Ja, der er mange spørgsmål der melder sig - håber virkelig at det lykkes for os snart

ville ikke gå uden at give dig en KÆMPE

Anmeld

18. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Hvor er det synd for jer.

Jeg har selv haft 1 SA men efterfølgende har jeg haft 2 normale graviditeter. 

Hvad siger lægen til det

Anmeld

18. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Øv hvor uretfærdigt.

Måske var det en idé at snakke med lægen. Der findes jo metoder ift hvis din krop f.eks er dårlig til at holde på en graviditet.

Der er også noget med din blodtype. At hvis man har en speciel type blod så kræver det en eller anden indsprøjtning så din krop ikke angriber fosteret.

Håber det lykkedes snart

Anmeld

18. oktober 2012

CH2012

Jeg kender et par, som har haft 8 SA i streg og har i dag to søde drenge, som er kommet efterfølgende. Jeg ved dog ikk om de har gjort noget anderledes, men er ret sikker på, at de har snakket med lægen om hvad der evt. kunne gøres... Jeg ønsker dig og din kære alt det bedste.

Anmeld

19. oktober 2012

LISBETH:-)

Jeg har haft 6 stk nogen SA og nogen MA men jeg har også 2 dejlige piger - en på 5 år og en på 2 år.

Man kan først bliver undersøgt for gentagende aborter når man har haft 4 i træk og ikke fået nogen børn imellem. DESVÆRRE!

Håber rigtig meget heldet er med jeg snart! Ved at det er rigtig hårdt på alle måder!

Noget af det jeg har synes var værst - udover selvfølgelig det at miste - har været at det har været meget meget svært og nyde mine graviditeter har hele tiden været på vagt og bange.

Anmeld

20. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja det har jeg..masser af gange.

Men giv din krop en pause på nogle måneder, og prøv så igen.

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor du mister, men det kan man jo få undersøgt.

Jeg stoppede med at tælle mine SA'er ved nr 17, og det var før jeg fik min søn i '97, så jeg aner ikke hvor mange jeg reelt har haft, men det er mange.
Sidst jeg mistede var i 2001, hvor jeg tabte i 4. måned, og har så ikke været gravid siden, min krop gad ganske enkelt ikke mere tror jeg, men...jeg har dog fået 3 dejlige børn ud af alle forsøgene, så mirakler og moder natur, kan somme tider komme med vidunderlige overraskelser.

Et stort trøsteknus til dig 

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. oktober 2012

Nulle123

LMX skriver:

Måske var det en idé at snakke med lægen. Der findes jo metoder ift hvis din krop f.eks er dårlig til at holde på en graviditet.

Hvad er det for nogen metoder der findes, for at kunne holde bedre på en graviditet??

Har fået taget en masse blodprøver, så nu må vi se hvad de siger....og hvad fertilitetsjordmoderen kan gøre for at hjælpe

Anmeld

28. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hej , jeg havde først 2 SA så blev jeg gravid ig fik min skønne søn, efterfølgende har jeg haft 3 SA hvor af den ene gang var med tvillinger

så håber da at næste gang jeg så får lov til at beholde

mit er fordi jeg er Rhesus Negativ hvilket de først tjekkede da jeg ventede min søn så første gang jeg mistede fik jeg ikke Anti-d sprøjten, så jeg udstøder Rhesus positive fostre når jeg er 7-9 uger henne

Min søn er Rhesus negativ ligesom mig , så derfor kunne graviditeten fuldføres 

jeg har ikke været i behandling, her går naturen sin gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.