Min mave 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Mathilde

Nu begynder ryggen at drille en del og jm har forslået at jeg kommer til fysioterapeut... Jeg er TRÆT og sover dårligt fordi det gør ondt at ligge i samme stilling for lang tid.
Prinsessen er vurderet til 2200g og hendes hoved står næsten fast
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Mette_81

Hej Mathilde.

NEjjjjj hvor er den bare lille og fin din mave. Den er bare så flot.
Har du lagt mærke til om din mave er "faldet ned", svært at forklare, men jeg synes ligesom jeg har fået mere plads oppe ved ribbenene, og kan efterhånden bedre trække vejret. jeg ved ikke om det har noget at gøre med om han står fast. jeg ved bare at han har vendt sig...har du samme oplevelse?

Kan fuldstændig følge dig mht søvn.... får bare ingen søvn i denne tid. Babyen er bare SÅ aktiv lige inden sengetid, og de er efterhånden ret stærke.

Jeg var lige til jm i mandags, og min er vurderet til 2 kg, så det ligger meget tæt på din.

Knus Mette 32+6

Anmeld

28. maj 2009

Mathilde

Hej Mette

Tak skal du have
Hmm jeg synes nu stadig der er pres på oppe ved mine ribben, men ikke så slemt. Min lille pige har lagt med hovedet nedad de sidste tre uger. Men så kan hun jo også rigtig sparke opad
Hvor høj er du? Det kan jo også have lidt betydning for hvor langt livmoder og barn går op.. Jeg er kun 162, så der er ikke vildt meget plads..

Knus

Anmeld

28. maj 2009

Mette_81

Hej igen

Jeg er omkring 170, så det kan være du har ret... jeg synes i al fald presset er forsvundet noget, hvilket er godt, for jeg havde blåmærker under huden i begge sider. hi hi.

Jeg var ved JM i mandags, og fik bekræftet at han ligger som han skal, jeg ved ikke om han kan nå at flytte sig, men jeg håber da bare han bliver liggende.

jeg er ikke lige så godt sat ind i det med når hovedet står fast,.Men er det normalt at det sker allerede nu? jeg har en veninde som havde termin igår, og hendes satte sig først fast en uge inden termin. men der kan jo self være stor forskel. Men det lyder jo næsten som om hun gør klar til at skulle ud din lille pige.

Anmeld

28. maj 2009

Mathilde

Okay så er du jo lidt højere end mig jeg har dog ikke oplevet blå mærker, men er tit ret øm!
Min jm siger, at når de først har vendt hovedet ned på nuværende tidspunkt, så vender de sig som regel ikke igen, så det tror jeg ikke du skal tænke på

Det er egentlig et godt spørgsmål.... Jeg tror hovedet sætter sig fast lidt tidligere når det er første gang end anden gang. Men om de normalvis gør de allerede nu ved jeg ikke. Min jm sagde så også, at hun ikke ville være bekymret hvis vandet skulle gå nu Hmm måske skulle jeg have spurgt lidt mere ind til den kommentar.... hehe
Hun kommer nok ud når hun er klar til det

Anmeld

28. maj 2009

Mette_81

Hi hi. spændende med den kommentar. Ja der må gerne lige gå nogle uger endnu, så hun kan blive lidt større ik.
men jeg må sige, når de begynder at vurdere den til 4 kg, så synes jeg også det er tid til de skal ud.. jeg kryder selv fingre for en 3500-3600 g. det ville passe mig fint.

Er du ellers klar til hun kommer, har du fået købt det hele. eller har du sat tid af i din barsel til al det.

jeg har "desværre" være rigtig hurtig ude, og har faktisk alt klart. så jeg tror godt de 4 ugers barsel kan blive lidt lange.

Anmeld

28. maj 2009

Mathilde

Jo hun må gerne vente lidt tid endnu, da jeg har min sidste eksamen 3uger inden termin...
Ja 3500g er også passende efter min mening men jeg skal nok regne med lidt mere, da hun ligger lidt over gennemsnittet... Men så kan det jo være hun kommer lidt før hvis hun er rigtig stor..

Vi mangler en del ting men skal ud og shoppe imorgen så vi kan blive klar. Når jeg har afsluttet sidste eksamen bliver der nok at se til. Div. ting skal samles, tøj skal vaskes, værelset gøres klar osv. Så jeg kommer ikke til at kede mig 
Jeg tror også ventetiden bliver lang til sidst hvis man ikke har noget at give sig til, men også lækkert bare at kunne slappe helt af!

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Du er godt ikke særlig stor... Men super flot mave....

Anmeld

28. maj 2009

Mette_81

Hej igen.

Så må io have en rigtig god shoppe tur.
Puha, og held og lykke med den eksamen. jeg er glad for det ikke er mig. jeg synes simpelthen det er så flot at gravide kan studere. jeg kan knap nok konsentrere mig om mit arbejde mere.

Jeg satser på at skulle i boghandleren på rov efter gode bøger jeg kan læse under min barsel. så hvis bare alting går godt, håber jeg at kunne hygge på den måde... )

Ellers kan det være jeg spørger om gode råd hos dig

God weekend, når du kommer så langt, og held og lykke med alle indkøbene

Anmeld

28. maj 2009

Mathilde

Dutte84 skriver:

Du er godt ikke særlig stor... Men super flot mave....

Tak jeg får ellers tit at vide at jeg er stor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.