erfaringer med nupo søges???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

piap

Hej Tøser

jeg har siden august tabt 12 kg, hvilken jeg også er meget glad for... Men problemet er bare at jeg overhovedet ikke har lyst til mad   (hvis jeg har lyst til noget er det snoller)

jeg vil gerne tabe mig noget mere nu til mine spørgsmål...

kan jeg erstatte min morgenmad & frokost med nupo  hvad har I tabt på nupo og over hvorlangtid  og hvad hvis jeg bliver gravid mens jeg er på nupo ??? (vi vil gerne ha nr 2 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

mth1987

piap skriver:

Hej Tøser

jeg har siden august tabt 12 kg, hvilken jeg også er meget glad for... Men problemet er bare at jeg overhovedet ikke har lyst til mad   (hvis jeg har lyst til noget er det snoller)

jeg vil gerne tabe mig noget mere nu til mine spørgsmål...

kan jeg erstatte min morgenmad & frokost med nupo  hvad har I tabt på nupo og over hvorlangtid  og hvad hvis jeg bliver gravid mens jeg er på nupo ??? (vi vil gerne ha nr 2 )

det er da super flot du har tabt dig så meget

du kan sagtens udskifte morgenmad og frokost med nupo. eller nutrilett (den syntes jeg smager bedre) og der er jo både drikke og supper af den slags så det er jo bare at prøve sig frem. 

dog vil jeg mene du skal spise almindeligt hvis du bliver gravid. jeg ville måske godt selv finde på at drikke en shake om morgenen men så heller ikke mere. 

men ellers kan du jo lave smoothie eller andet lidt frisk og let mad. for jeg kan sagtens følge dig, jeg får det også selv sådan når jeg først går i gang.

Anmeld

18. oktober 2012

piap

mth1987 skriver:

det er da super flot du har tabt dig så meget

du kan sagtens udskifte morgenmad og frokost med nupo. eller nutrilett (den syntes jeg smager bedre) og der er jo både drikke og supper af den slags så det er jo bare at prøve sig frem. 

dog vil jeg mene du skal spise almindeligt hvis du bliver gravid. jeg ville måske godt selv finde på at drikke en shake om morgenen men så heller ikke mere. 

men ellers kan du jo lave smoothie eller andet lidt frisk og let mad. for jeg kan sagtens følge dig, jeg får det også selv sådan når jeg først går i gang.

ved du om man stadigvæk taber sig hvis man udskifter i sin morgenmad og frokost med nupo???

Havde tænkt mig at når/hvis jeg bliver gravid så stoppe helt med nupo og så spise alm sund mad...

hvor meget har du tabt dig på nupo og hvor langtid tog det??

Anmeld

18. oktober 2012

Snartmortil3

Nupo indeholder virkelig ikke særlig meget energi. Hvis du selv føler at du kan komme igennem dagen med nupo til morgenmad og frokost, så kan du sagtens gøre det. Dog vil jeg ikke anbefale dig at være på nupo mere end 8 uger af gangen. Rigtig mad er nu sundest.

Hvis du bliver gravid så stop med nupo. Baby og dig har brug for massere af næringsstoffer, og det bør ikke komme fra nupobarer.

Anmeld

18. oktober 2012

mth1987

piap skriver:

ved du om man stadigvæk taber sig hvis man udskifter i sin morgenmad og frokost med nupo???

Havde tænkt mig at når/hvis jeg bliver gravid så stoppe helt med nupo og så spise alm sund mad...

hvor meget har du tabt dig på nupo og hvor langtid tog det??

kommer jo meget an på hvordan du planlægger din dagskost men hvis du spiser som en slankekur og bytter morgen og frokost ud med pulver burde du stadig tabe dig. du tager hvert fald ikke på.

jeg var på pulver en måned hvor jeg kun spiste det 3 gange om dagen og resten var alm mad, men undgik helt kulhydrater og der tabte jeg mig 10 kg på en måned.

man skal hele tiden huske på at pulveret jo kun indeholder lige præcis det man har behov for. og derfor ville jeg passe meget på ved graviditet, men det lyder jo til du har meget godt styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.