Tager hul på første dag og resten af mit liv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

bobbles

ja sagen er den at jeg jo før har tabt over 30 kg og efterfølgende har jeg næsten taget det hele på igen ( startede på 108 kg dengang da jeg gik på kur og ligger på 86 kg nu her). Og efter jeg tog alle de kg på har mig og min kæreste bare levet som svin! Han er også rimelig stor ca 120 kg og han har sukkersyge har han ca haft i 3 år nu, men har bare ikke taget det seriøst nok. Og jeg var ved lægen fornylig for at tjekke op på om jeg evt kunne have sukkersyge, det sagde de så at jeg ikke havde, men sådan som jeg lever nu er jeg meget tæt på at få det!( har haft 2x graviditets sukkersyge)  

Og har så efterfølgende fået at vide at lever man som man selv vil og er ligeglad med ens sukkersyge kan man jo ende med at få hjerte-kar- sygdomme eller få amputeret et ben eller en arm i yderste tilfælde, og der gik alvoren op for mig! Vil sku ikke dø ung eller for den sags skyld miste min kæreste, siden vores datter blev født ( 13.09.11) har han taget ca 18 kg på

Men har også haft en lang snak med ham og vi har nu for alvor besluttet os at gøre noget ved det. Nu skal jeg altså ned hvor jeg var før var nede på 68 kg min "ideel" vægt er ca 66 kg så der skal jeg ned og meget gerne lidt under.. Så når vi så er nået det stykke vi kan så skulle vi gerne tage de sunde madvaner med os resten af livet! Min kæreste vil rigtig gerne under 100 kg, og jeg ved han kan for da vi prøvede at tabe os den måned jeg fandt ud af jeg var gravid der var han nede på 102 kg så ved det nok skal lykkes for både ham og mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

tankai

Frøken Christiansen skriver:

ja sagen er den at jeg jo før har tabt over 30 kg og efterfølgende har jeg næsten taget det hele på igen ( startede på 108 kg dengang da jeg gik på kur og ligger på 86 kg nu her). Og efter jeg tog alle de kg på har mig og min kæreste bare levet som svin! Han er også rimelig stor ca 120 kg og han har sukkersyge har han ca haft i 3 år nu, men har bare ikke taget det seriøst nok. Og jeg var ved lægen fornylig for at tjekke op på om jeg evt kunne have sukkersyge, det sagde de så at jeg ikke havde, men sådan som jeg lever nu er jeg meget tæt på at få det!( har haft 2x graviditets sukkersyge)  

Og har så efterfølgende fået at vide at lever man som man selv vil og er ligeglad med ens sukkersyge kan man jo ende med at få hjerte-kar- sygdomme eller få amputeret et ben eller en arm i yderste tilfælde, og der gik alvoren op for mig! Vil sku ikke dø ung eller for den sags skyld miste min kæreste, siden vores datter blev født ( 13.09.11) har han taget ca 18 kg på

Men har også haft en lang snak med ham og vi har nu for alvor besluttet os at gøre noget ved det. Nu skal jeg altså ned hvor jeg var før var nede på 68 kg min "ideel" vægt er ca 66 kg så der skal jeg ned og meget gerne lidt under.. Så når vi så er nået det stykke vi kan så skulle vi gerne tage de sunde madvaner med os resten af livet! Min kæreste vil rigtig gerne under 100 kg, og jeg ved han kan for da vi prøvede at tabe os den måned jeg fandt ud af jeg var gravid der var han nede på 102 kg så ved det nok skal lykkes for både ham og mig..

for jer..

hvordan tabte du dig så meget sidst? 

jeg er selv igang, mangler lige 20-30 kg før jeg er på idealvægte. 

Anmeld

18. oktober 2012

bobbles

tankai skriver:

for jer..

hvordan tabte du dig så meget sidst? 

jeg er selv igang, mangler lige 20-30 kg før jeg er på idealvægte. 

sidste gang tabte jeg mig ved pulver kur først på nupo siden hen på noget der hedder turbo slank( kan goggles) og skal hilse og sige at det virker!!

Denne gang bruger jeg kun pulver kur som en kickstarter hvor jeg brugte det som en slankekur sidst

så nu vil jeg lige kickstarte mig ned til de 70 kg også vil jeg få nogle sunde kost vaner det har jeg også i forvejen ved aftensmad

Anmeld

18. oktober 2012

tankai

Frøken Christiansen skriver:

sidste gang tabte jeg mig ved pulver kur først på nupo siden hen på noget der hedder turbo slank( kan goggles) og skal hilse og sige at det virker!!

Denne gang bruger jeg kun pulver kur som en kickstarter hvor jeg brugte det som en slankekur sidst

så nu vil jeg lige kickstarte mig ned til de 70 kg også vil jeg få nogle sunde kost vaner det har jeg også i forvejen ved aftensmad

er det der turbo bedre end nupo? 

Anmeld

18. oktober 2012

bobbles

tankai skriver:

er det der turbo bedre end nupo? 

ja men ikke smagsmæssigt men man vender sig til det. du køber til 10 dage for 599 kr og taber min, 500g. pr dag. Jeg tabte ca 7-8 på 10 dage. Det er bare vigtigt at fortsætte med en sund kost bagefter ellers tager man det hele på igen

Anmeld

18. oktober 2012

M&N

18. oktober 2012

Kloster

Stort tillykke med jeres fælles valg. Det er virkelig et flot valg at tage sammen og hvor må det give hinanden et spark og støtte, at I er sammen om det.

Må da så lige slå et slag for en livsstilsændring og en kostomlægning i stedet for div pulverkure, slankekure, piller, plastre, prut og gejl  Man skal ligge sit liv om at få nye vaner ind under huden, ellers falder man i igen...

Jeg har været på www.vaegttab.nu i 11 uger nu og det virker. Det handler om at holde ens kcal under det man max om dagen. Kost guru'en Christian Bits siger: "Luk munden og let røven"  Og det hjælper  På vaegttab.nu, vejer jeg alt og skriver alt ned i deres kalorietæller. Så ved jeg hvad hver enkelt ting indeholder, men jeg kan også sagtens spise usundt. Men når jeg har 1300 kcal til en hel dag, er 800 kcal på en bakke pommes frites ikke særlig mættende i en hel dagskost.

Det får øjnene op for, hvad kroppen har behov for og hvad man vil prioritere.

Held og lykke med det flotte skridt...

Anmeld

18. oktober 2012

LR85

Super sejt. 

Godt mål og godt i gør noget. 

I skylder hinanden det og jeres lille barn. Ingen af jer vil jo miste hinanden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.