Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at være anonym da det stadig er en hemmelighed at vi venter en lille.

Vi er begyndt at snak om hvilken barnevogn vi skal have, men er begge enig om at den ikke behøver at være dyr.
Vi havde en Emmaljunga barnevogn på letvægtsstel til vores første barn og var enlig godt tilfreds med den barnevogn, men vi har solgte den. Vi har Emmaljunga klapvogn som vi er glade for. 

Så hvilken barnevogn vil i anbefale?

Vi har kigget på Odder Zip på letvægtsstel og på standard stel, Odder Enjoy på letvægtsstel og standard stel, Emmaljunga på letvægtsstel og Trille Gigant. 

På forhånd mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Afstemningen er desværre ikke med og derfor ved jeg ikk hvad i ias kigget på.
Men jeg har set at odder tit er på tilbud og dem kan jeg personligt godt li .

VI har selv Emmaljunga .

Anmeld

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Afstemningen er desværre ikke med og derfor ved jeg ikk hvad i ias kigget på.
Men jeg har set at odder tit er på tilbud og dem kan jeg personligt godt li .

VI har selv Emmaljunga .

Jeg ved godt at afstemning ikke kom med, men har skrevet de barnevogne vi har kigget på i teksten 

Anmeld

18. oktober 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at være anonym da det stadig er en hemmelighed at vi venter en lille.

Vi er begyndt at snak om hvilken barnevogn vi skal have, men er begge enig om at den ikke behøver at være dyr.
Vi havde en Emmaljunga barnevogn på letvægtsstel til vores første barn og var enlig godt tilfreds med den barnevogn, men vi har solgte den. Vi har Emmaljunga klapvogn som vi er glade for. 

Vi har kigget på Odder Zip på letvægtsstel og på standard stel, Odder Enjoy på letvægtsstel og standard stel, Emmaljunga på letvægtsstel og Trille Gigant. 

vi har en emmaljunga big star supreme og er oven ud tilfreds

Anmeld

18. oktober 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er ved at købe en nummer to barnevogn...

Købte en trille brugt da jeg ventede Ella, den har jeg enlig været glad for, men den skal med i DP.

Jeg køber en ODDER ZIP, synes den er vildt lækker, og så synes jeg det er super at den kan klappes HELT sammen hvis man en gang imellem har brug for det

Anmeld

18. oktober 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har en Trille Gigant og har været fuldt ud tilfreds med den 

Anmeld

18. oktober 2012

AnnaK89

Vi har en emmaljunga big star supreme og er super tilfreds

Anmeld

19. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg ved godt at afstemning ikke kom med, men har skrevet de barnevogne vi har kigget på i teksten 

Jeg ville enten vælge odder zip eller Emmaljunga på deres helt nye allomin stel . Det er så fedt synes jeg kører godt og punkter fri dæk os ..

Anmeld

19. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.