Falder ikke i søvn selv - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Team Putte

GønskE skriver:

Har også overvejet at tage ham til kiropraktor igen, bare for at sikre det ikke er der det sidder igen,

Lyder fornuftigt når der nu HAR været bøvl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Mor til Ella

GønskE skriver:

Min søn er nu start 4 mdr, og vi har helt fra starten skulle gå rundt med ham, til han næsten sov, ellers ligger han bare og skriger til man tager ham op og går med ham.. 

Kan man ikke træne det væk? Vi kan ikke engang sidde med hai armenes, han skal gås med! Og nu han altså ved at være tung, har prøvet så mange måder, for han bare falder i søvn selv, eller man bare kan lægge ham - og han selv falder hen, men han nægter! 

Vi har også problemet når vi kører bil, der nægter han også at falde i søvn selv, så han kan sagtens skrige de 20 måske 30 km vi skal, han stopper ikke før han bliver taget ud ... 

Nogle råd? 

Sp siger det fordi han ikke var så stor (2465 g) så han har brug for tryghed, men nu er han lige så stor som andre på hans alder.. 

Er han amme eller flaskebarn???

Anmeld

18. oktober 2012

christina92

GønskE skriver:

Det havde jeg også vænnet ham til, men så den ene aften skulle jeg med en veninde på fødegangen, og så havede hans far ham, og gad ikke han skulle græde, så han gik med ham, og så kunne jeg starte forfra.. Men ulempen er, at man næsten lige så godt kan lægge ham fra sig, for han græder lige så meget når man sidder ned, som hvis han ligger selv.. /: 

Ja.. Føler altså med jer, det må være hårdt at se ham være ulykkelig

Anmeld

18. oktober 2012

GønskE

Mor til Ella skriver:

Er han amme eller flaskebarn???

Amme barn?

Anmeld

18. oktober 2012

GønskE

christina92 skriver:

Ja.. Føler altså med jer, det må være hårdt at se ham være ulykkelig

Det sjældent han er det, da han jo bliver gået med og først lagt når han er ved at lukke øjnene.. Men ville bare gerne undgå at gå med ham, og så uden han bliver ulykkelig

Anmeld

18. oktober 2012

Gardenia

GønskE skriver:

Min søn er nu start 4 mdr, og vi har helt fra starten skulle gå rundt med ham, til han næsten sov, ellers ligger han bare og skriger til man tager ham op og går med ham.. 

Kan man ikke træne det væk? Vi kan ikke engang sidde med hai armenes, han skal gås med! Og nu han altså ved at være tung, har prøvet så mange måder, for han bare falder i søvn selv, eller man bare kan lægge ham - og han selv falder hen, men han nægter! 

Vi har også problemet når vi kører bil, der nægter han også at falde i søvn selv, så han kan sagtens skrige de 20 måske 30 km vi skal, han stopper ikke før han bliver taget ud ... 

Nogle råd? 

Sp siger det fordi han ikke var så stor (2465 g) så han har brug for tryghed, men nu er han lige så stor som andre på hans alder.. 

Hold fast. Alternativet er bare det værre. Hvad med en gyngestol? Mave mod mave, af med trøjen, dynen rundt om, sutten i munden og bamsen. Og så mor eller far der nynner, siger sshhsshh og vugger?

Jeg har aldrig oplevet med min dreng at det tog mere end 20 minutter. Det føles som en evighed og jeg stortudede bagefter. Verdenshistoriens mest elendige mor, lige her. Den der første gang er den værste, hjælper det lidt?

Det er nok mere jer der skal trænes i ro, tålmodighed og blid bestemmelse. Jeres sind smitter jeres lille baby mere end i aner, er beslutningen taget så har alle bedst af at det bliver sådan. Hvad med rytmer? Bad, mad, nus? Det ved jeg ikke om I har endnu, men det hjælper helt vildt.

Anmeld

19. oktober 2012

Mor til Ella

GønskE skriver:

Amme barn?

Okay, så har jeg ikke nogen råd..... desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.