GønskE skriver:
Min søn er nu start 4 mdr, og vi har helt fra starten skulle gå rundt med ham, til han næsten sov, ellers ligger han bare og skriger til man tager ham op og går med ham..
Kan man ikke træne det væk? Vi kan ikke engang sidde med hai armenes, han skal gås med! Og nu han altså ved at være tung, har prøvet så mange måder, for han bare falder i søvn selv, eller man bare kan lægge ham - og han selv falder hen, men han nægter!
Vi har også problemet når vi kører bil, der nægter han også at falde i søvn selv, så han kan sagtens skrige de 20 måske 30 km vi skal, han stopper ikke før han bliver taget ud ...
Nogle råd?
Sp siger det fordi han ikke var så stor (2465 g) så han har brug for tryghed, men nu er han lige så stor som andre på hans alder..
Hold fast. Alternativet er bare det værre. Hvad med en gyngestol? Mave mod mave, af med trøjen, dynen rundt om, sutten i munden og bamsen. Og så mor eller far der nynner, siger sshhsshh og vugger?
Jeg har aldrig oplevet med min dreng at det tog mere end 20 minutter. Det føles som en evighed og jeg stortudede bagefter. Verdenshistoriens mest elendige mor, lige her. Den der første gang er den værste, hjælper det lidt? 
Det er nok mere jer der skal trænes i ro, tålmodighed og blid bestemmelse. Jeres sind smitter jeres lille baby mere end i aner, er beslutningen taget så har alle bedst af at det bliver sådan. Hvad med rytmer? Bad, mad, nus? Det ved jeg ikke om I har endnu, men det hjælper helt vildt.