8 ugers spring og mavevrøvl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Tulle28

Jeg TROR vi er løbet ind i 8 ugers tigeren. Min datter er 6 uger idag, men kom jo ud 10 dage over termin, så det passer meget godt med tidspunktet.

Oplevede I flere maveproblemer ifm springet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Masig

Tulle28 skriver:

Jeg TROR vi er løbet ind i 8 ugers tigeren. Min datter er 6 uger idag, men kom jo ud 10 dage over termin, så det passer meget godt med tidspunktet.

Oplevede I flere maveproblemer ifm springet?

Synes ikke jeg oplevede flere maveproblemer, men det er jo svært at sige da de skriger meget, og man ikke kan afgøre om det er springet eller maven de skriger over...

Anmeld

18. oktober 2012

Kay

altså elna havde tigerspring i sidste uge.. og der havde hun også mere hård maveend hun plejer men ved ik om det var derfor 

Anmeld

22. oktober 2012

Tulle28

Masig skriver:

Synes ikke jeg oplevede flere maveproblemer, men det er jo svært at sige da de skriger meget, og man ikke kan afgøre om det er springet eller maven de skriger over...

Nej det har du ret i, men synes det virker som om det er maven der driller... Vi var til zoneterapi i fredags og det hjalp synes jeg. Så er det bare at vente på at den tiger stikker hovedet i busken igen

Anmeld

22. oktober 2012

Tulle28

Kay skriver:

altså elna havde tigerspring i sidste uge.. og der havde hun også mere hård maveend hun plejer men ved ik om det var derfor 

OK, nej det er jo ikke til at vide om det er derfor... Men vi var til zoneterapi fredag og synes det hjalp. Håber snart tigerspringet er overstået!

Anmeld

22. oktober 2012

Masig

Tulle28 skriver:

Nej det har du ret i, men synes det virker som om det er maven der driller... Vi var til zoneterapi i fredags og det hjalp synes jeg. Så er det bare at vente på at den tiger stikker hovedet i busken igen

Ok vi har også overvejet zone... nu ser vi lige om bio gaia dråber virker ellers prøver vi også zone...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.