Jeg har nu været på kostomlægning siden d. 2. aug - altså 11 uger.
Jeg har de sidste 2 uger stået stille. Virkelig demotiverende!!
Jeg har alle ugerne vejet og tastet alt min mad ind på www.vaegttab.nu og har motioneret 2-4 gange om ugen med løb, cykling og gåture. Har nu købt 6 mdr til motionscenteret.
Jeg har fundet ud af, at min krop bare taget ALT usundt til sig og bruger ALLE de dårlige kcal i maden på min krop. Så hvis jeg skal have et vægttab, skal jeg holde mig helt fra alt "dårligt" mad. Også selvom jeg vejer og taster alt ind og holder mig under de max 1300 kcal om dagen, som vaegttab.nu har vurderet, jeg har brug for.
Men jeg kan ikke skære alt væk... Det er en kostomlægning - ikke en kur. Jeg går stærkt efter et varrigt vægttab og derved en varrig vane af indtagelse af mad og hvilket mad.
Men jeg kan sagtens spise fx 2 dessertpandekager til eftermiddagsmad (fik jeg i går) også stadig holde mig under de 1300 kcal. Skal bare reducere på det andet mad, jeg indtager den dag...
Nå men det jeg ville dele er, at selvom jeg står stille lige nu, er det første gang på 11 uger, jeg står stille...
Jeg har så hver 2. uger målt min talje og hofte. Og sørme om der ikke er sket noget på de 11 uger...
Hoften minus 9 cm - Taljen minus 13 cm og kg minus 7,1 kg.
Jeg mangler stadig 4 kg at tabe og de er hårde. Det er "luksuskiloene".... Men jeg vil kæmpe og kæmpe. Og gerne inden 1. december. (Godt med et mål) 
Held og lykke til jer andre... 
Anmeld