Vægten står stille, men er alligevel tilfreds :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Kloster

Jeg har nu været på kostomlægning siden d. 2. aug - altså 11 uger.

Jeg har de sidste 2 uger stået stille. Virkelig demotiverende!!

Jeg har alle ugerne vejet og tastet alt min mad ind på www.vaegttab.nu og har motioneret 2-4 gange om ugen med løb, cykling og gåture. Har nu købt 6 mdr til motionscenteret.

Jeg har fundet ud af, at min krop bare taget ALT usundt til sig og bruger ALLE de dårlige kcal i maden på min krop. Så hvis jeg skal have et vægttab, skal jeg holde mig helt fra alt "dårligt" mad. Også selvom jeg vejer og taster alt ind og holder mig under de max 1300 kcal om dagen, som vaegttab.nu har vurderet, jeg har brug for.

Men jeg kan ikke skære alt væk... Det er en kostomlægning - ikke en kur. Jeg går stærkt efter et varrigt vægttab og derved en varrig vane af indtagelse af mad og hvilket mad.

Men jeg kan sagtens spise fx 2 dessertpandekager til eftermiddagsmad (fik jeg i går) også stadig holde mig under de 1300 kcal. Skal bare reducere på det andet mad, jeg indtager den dag...

Nå men det jeg ville dele er, at selvom jeg står stille lige nu, er det første gang på 11 uger, jeg står stille...

Jeg har så hver 2. uger målt min talje og hofte. Og sørme om der ikke er sket noget på de 11 uger...

Hoften minus 9 cm - Taljen minus 13 cm og kg minus 7,1 kg.

Jeg mangler stadig 4 kg at tabe og de er hårde. Det er "luksuskiloene".... Men jeg vil kæmpe og kæmpe. Og gerne inden 1. december. (Godt med et mål)

Held og lykke til jer andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Dinna88

Det er jo også bare super  Det du har nået nu er jo en sejr i sig selv. Og hvor er det bare lækkert at høre om en der faktisk lægger sit liv om, frem for at tage en lynkur eller andet. 

Jeg har altid holdt på, og gør det stadig, at man ikke skal kigge på sin vægt, men på sine mål. Det giver et meget bedre billede af hvor langt man når! Og det har du jo også selv erfaret. Så jeg vil sige at du skal se bort fra det med vægten, og fokusere på dine mål. 

Anmeld

18. oktober 2012

Deaktiveret profil

Kloster skriver:

Jeg har nu været på kostomlægning siden d. 2. aug - altså 11 uger.

Jeg har de sidste 2 uger stået stille. Virkelig demotiverende!!

Jeg har alle ugerne vejet og tastet alt min mad ind på www.vaegttab.nu og har motioneret 2-4 gange om ugen med løb, cykling og gåture. Har nu købt 6 mdr til motionscenteret.

Jeg har fundet ud af, at min krop bare taget ALT usundt til sig og bruger ALLE de dårlige kcal i maden på min krop. Så hvis jeg skal have et vægttab, skal jeg holde mig helt fra alt "dårligt" mad. Også selvom jeg vejer og taster alt ind og holder mig under de max 1300 kcal om dagen, som vaegttab.nu har vurderet, jeg har brug for.

Men jeg kan ikke skære alt væk... Det er en kostomlægning - ikke en kur. Jeg går stærkt efter et varrigt vægttab og derved en varrig vane af indtagelse af mad og hvilket mad.

Men jeg kan sagtens spise fx 2 dessertpandekager til eftermiddagsmad (fik jeg i går) også stadig holde mig under de 1300 kcal. Skal bare reducere på det andet mad, jeg indtager den dag...

Nå men det jeg ville dele er, at selvom jeg står stille lige nu, er det første gang på 11 uger, jeg står stille...

Jeg har så hver 2. uger målt min talje og hofte. Og sørme om der ikke er sket noget på de 11 uger...

Hoften minus 9 cm - Taljen minus 13 cm og kg minus 7,1 kg.

Jeg mangler stadig 4 kg at tabe og de er hårde. Det er "luksuskiloene".... Men jeg vil kæmpe og kæmpe. Og gerne inden 1. december. (Godt med et mål)

Held og lykke til jer andre...

De sidste kilo er altid de værste.. Har du prøvet at træne mere? Altså træne mere intensiv, for jeg tænker hvis du træner det samme hele tiden, samme varighed osv, så kunne jeg forstille mig at grunden til du står stille måske er fordi den har vænnet sig til det.. Men husk på at du er ved at bygge muskler op og muskler vejer mere end fedt, så du må ikke opgive håbet, bare fordi vægten står stille.. Så det er en super god ide at du måler dig istedet.. For det giver et bedre resultat.. 

Men er sikker på du nok skal nå de sidste 4 kilo inden 1. december.. :-) 

Mit mål er at tabe 15 kilo inden jul, hvilket jeg håber på nok skal lykkeds. Har for 18 dage siden født en skøn pige og har tabt ca 18 kilo siden, hvilket er fantastisk!   Jeg krydser fingre for dit vægttab.. Keep up the good work!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.