Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Som jeg ved rammer termin idag 18.10.12 Jeg sender AL det ve-støv jeg kan som overhovedet muligt, nu er det vist på tide din lille prinsesse kommer ud, nu har hun jo snydt over længere tid Hep hep hep hep, på hun snart går i fødsel
Som jeg ved rammer termin idag 18.10.12
Jeg sender AL det ve-støv jeg kan som overhovedet muligt, nu er det vist på tide din lille prinsesse kommer ud, nu har hun jo snydt over længere tid
Hep hep hep hep, på hun snart går i fødsel
Åh den lille prinsesse er vi mange, der venter på at se
Masser af ve-støv sendes fra mig
FrkZier skriver:
An&Jo skriver: Hepper alt hvad jeg kan for at der snart sker noget seriøst ved hende.. Men mon ikke det nok skal ske, nu hvor hun allerde var 4cm åben igår..
Hepper alt hvad jeg kan for at der snart sker noget seriøst ved hende.. Men mon ikke det nok skal ske, nu hvor hun allerde var 4cm åben igår..
Det håber jeg! Nu synes jeg hun fortjener at få sin lille pige ud
rikkeregnbue skriver:
Yaaay
Miss Church skriver: Åh den lille prinsesse er vi mange, der venter på at se Masser af ve-støv sendes fra mig
Åhh jaaa glæder mig til hun kommer ud!!
Har fulgt hende så længe nu med alle hendes aborter at hun så meget har fortjent at få sin pige i armene nu
Hailiesmom11 skriver: Hep hep hep.. Kom så ud lidt vestøv til jer begge
Hep hep hep.. Kom så ud lidt vestøv til jer begge
Til os begge ????? Jeg tager gerne imod, men først til februar
Kunne være sjovt hvis hun lå og var ved at føde lige nu
Ud med lillepigen Vestøv!
BabyWish2012 <3 skriver: Åhh jaaa glæder mig til hun kommer ud!! Har fulgt hende så længe nu med alle hendes aborter at hun så meget har fortjent at få sin pige i armene nu
Ja den lille pige er en rigtig solstråle-historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128