Hun miaver om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Peanut

Hej

Jeg har en fertil hunkat på 2 år. Hun har pt killinger der er 7 uger gamle.

Hun er på p-piller, så derfor mener jeg ikke hun er i løbetid. Hun miaver heller ikke på helt samme måde somda hun var i løb.

Når jeg går i seng, så går der ca en halv time, også begynder hun at miave. Jeg har prøvet at hente hende op til mig - i tilfælde af at det var savn, men hun hopper bare ned igen og begynder at miave.

Min mand sidder også i stuen et par timer efter jeg er gået i seng.

Hun miaver on/off hele natten, og det stopper faktisk næste morgen når jeg er stået op. Når jeg er på arbejde miaver hun heller ikke (min mand går hjemme) - og når jeg kommer hjem er der heller igen ting 

Det er umiddelbart først når mørket begynder at træde til 

Er der nogle idéer til hvad det kan skyldes ?

fra Peanut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Peanut skriver:

Hej

Jeg har en fertil hunkat på 2 år. Hun har pt killinger der er 7 uger gamle.

Hun er på p-piller, så derfor mener jeg ikke hun er i løbetid. Hun miaver heller ikke på helt samme måde somda hun var i løb.

Når jeg går i seng, så går der ca en halv time, også begynder hun at miave. Jeg har prøvet at hente hende op til mig - i tilfælde af at det var savn, men hun hopper bare ned igen og begynder at miave.

Min mand sidder også i stuen et par timer efter jeg er gået i seng.

Hun miaver on/off hele natten, og det stopper faktisk næste morgen når jeg er stået op. Når jeg er på arbejde miaver hun heller ikke (min mand går hjemme) - og når jeg kommer hjem er der heller igen ting 

Det er umiddelbart først når mørket begynder at træde til 

Er der nogle idéer til hvad det kan skyldes ?

fra Peanut

Er hun ude kat ? For så ku det måske godt være det ..

For min kat har været ude kat og hun miavede og hele natten fordi hun var vant til at være ude ..

Anmeld

18. oktober 2012

SussieThyssen

MarleneOlsen skriver:

For min kat har været ude kat og hun miavede og hele natten fordi hun var vant til at være ude ..

Anmeld

18. oktober 2012

Peanut

MarleneOlsen skriver:

Nej det er hun ikke ...

Hun og de andre katte har dog en løbegård de kommer ud i om sommeren, mon det kan være den hun savner?

Anmeld

18. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Peanut skriver:

Nej det er hun ikke ...

Hun og de andre katte har dog en løbegård de kommer ud i om sommeren, mon det kan være den hun savner?

Ja det kan det . Fordi hun jo er vant til det .

Min kat var alti ude om natten da vi boede i rækkehus . Nu hvor vi er flyttet i lejlighed , så går hun stadigvæk hen til døren . Hun løber ogs gerne ud i vores opgang ( den er lukket så , så langt når hun aldrig væk )

Ved ik om du har lyst til at lukke hende ud i vinteren os men det vil nok stoppe hendes snakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.