Hvor langt har I til vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Gardenia

Hvis det ikke var for verdens længste bakke så ville det tage 5 minutter. Men fordi man lige skal bestige Mount Everest inden man kan dreje ind ad villavejen tager det 10

Tager ikke bilen derop. Det nægter jeg. Så hellere dø af iltmangel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Sara.

Lige nu har vi 2 min hvis vi går i mit tempo.... 10 min hvis mine børn skal vende hver en sten og kigge på alle neglene på vej der ned.

Til december flytter vi og de starter i ny institution. Der vil vi nok få ca 10 min på cykel i stille tempo hvor min datter som blev 5 i lørdags kan følge med.

Det overrasker mig hvor mange der aflevere deres børn i bil.... (ikke her, men generelt). Kan forstå det hvis forældrene kører videre på arbejde, men ellers synes jeg det er underligt

Anmeld

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Vi har 100-150 meter.
Det tager måske 5 min at gå derover hvis vores søn selv vil gå, og det samme hjem.

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Ca. 7 minutter i bil, min. 20 min. på cykel.

Anmeld

17. oktober 2012

merle2010

vi har en 20 min i bil

er flyttet til en anden by og ville ikke flytte hende med da hun kun har 6 mdr tilbage i vuggestuen...

når hun starter i bh er der kun 3 km...

Anmeld

17. oktober 2012

Isabella_mor

40 sekunder på cykel.. 

1½ minut på gåben med bassen i vognen.

10 minutter med bassen i hånden

Anmeld

17. oktober 2012

maryjane

10-15 minutter på gåben.

Anmeld

17. oktober 2012

anynom

15 km, så 15-20 minutter i bil Hver vej vel og mærke

Anmeld

17. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Vi har vel en 200 meter ca.?! Det tager knap 4 minutter at gå der hen Jeg bruger ikke meget mere end 5-10 minutter på at aflevere - så er Benjamin længe løbet hen og fundet noget interessant at lege med.

Anmeld

17. oktober 2012

FamilenStorm

Vi har ca 10 km, en køretur i bil på
Ca 10 min..

Det er noget vi selv har valgt, da min mand har kendt vores Dp siden han var barn, da det er hans bedste vens mor..

Så da vi skulle søge plads, var jeg trygges ved at det blev hos en vi kendte..

Hun er alle de kørte minutter værd og lillebror skal helt sikkert også derud hvis det kan lade sig gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.