Mild kløe under huden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har for tiden en meget mild og irreterende kløe under min hud, og i min hovedbund. Det klør også i min næse og i min mund.
Jeg har for et år siden haft nogenlunde samme symptomer, der var der bare udslæt også. Der gik jeg over til parfumefri vaskemiddel, og så forsvandt det.
Nu er det så tilbage igen. Og jeg må indrømme at jeg har brugt parfumeholdig vaskemiddel.
Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Jeg tænker nemlig også om det kan være pollenallergi? Men så ville det vel kun klø i luftvejene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Mor.sander

Hvis jeg skulle gætte, ville jeg tror at det er en eller anden allergisk reaktion.. Det kan være parfumen i vaskemiddlet, men som du selv skirver kan det også sagtens være pollenallergi.

Men når du skriver at det var der ca. samme tid sidste år, ville jeg næsten tro at det er pollenallergi. Hvis jeg var dig ville jeg få tid til en priktest, som kan fastslå om du er allergisk overforpollen, men i første omgang snak med din læge om at få nogle antihisterminer, som vil kunne slå allergien ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.