STN skriver:
Ja, så er vi kommet i et lille dilemma herhjemme...
Idag skrev min kæreste, at der var en overraskelse til os, når jeg kom hjem... Jeg glædede mig.. og da jeg kom hjem efter at have hentet vores datter, fik jeg besked på, at gå ind til naboen.. Vi går op af trappen, og i sofaen ligger den fineste lille kat på ca. 4 mdr. og putter.. Den er sort med fine hvide poter og lidt hvidt på brystet, rigtig flot og slank.... 
Vi har mulighed for, at få katten gratis, hvis vi har lyst
Jeg kan godt lide katte, men har lige nogle spørgsmål til jer, der er vant til at have med katte at gøre hver dag 
- Er der bare fyldt med kattehår altid, når man har kat?? Det kommer an på racen, vores katefterladerselv hår der hvor han sover meget, men ellers serjeg det ikkesom et problem.
Lige nu støvsuger vi i gennemsnit 2 gange om ugen....
- Hvor meget pasning (udover det sædvanelige mad, vand, ude-ture, kattebakke, dyrlægebesøg og alm. omsorg) er der af en kat??
Dekan jo godt lide at blive leget med, særligt killinger ogkræver selvfølegelig mere i starten, men ser ikke en kat som et krævende dyr.
- Vi har en pige på 16 mdr. Hun elsker dyr... Nogle gåde råd omkring små børn og kat??
Ville aldrig efterlade mit barn alene med min kat. Dabørn kan være voldsomme.
- Hvad bruger I af penge på jeres kat om måneden ca.?
Bruger vel igennemsnit 300 kr om måneden.
Tak...