Avav Jamie har slået sig. (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

K&S

MIWULA skriver:

Ja og en kæmpe bule kom der.. Men hvor længe er det nu man skal holde øje med dem når de har slået hoved for hjernerystelse???

Jeg ringede til vagtlægen, da Anton havde slået sig og også fået en kæmpe bule i baghovedet - han sagde, at hjernerystelse viser sig i løbet af kort tid, så hvis han ikke er mærket af det nu, så ville jeg ikke være bekymret

Men er du i tvivl, så kontakt lægevagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Loa

MIWULA skriver:

Det skete for et par timer siden nu.. ca omkring kl 16 tiden.. Hvordan ville du holde øje natten over?

Som en anden skriver ville jeg nok sove i nærheden af ham i nat og være OBS på om han skulle få det dårligt, beklage sig eller andet....

Anmeld

17. oktober 2012

MIWULA

K&S skriver:

Jeg ringede til vagtlægen, da Anton havde slået sig og også fået en kæmpe bule i baghovedet - han sagde, at hjernerystelse viser sig i løbet af kort tid, så hvis han ikke er mærket af det nu, så ville jeg ikke være bekymret

Men er du i tvivl, så kontakt lægevagten

Super godt at høre.. Der har nemlig slet ikk været noget med ham så håber alt er iorden..

Anmeld

17. oktober 2012

MIWULA

Bassemor<3 skriver:

AVS for en bule ! Min søn fik en den anden dag, og lægevagten sagde jeg skulle holde øje med ham i 8 timer efter, og hvis han ikke blev "sig selv" inden for 8 timer skulle jeg kontakte VL igen.

kram !

Okey super 8 timer.. Det var lige det jeg ville vide.. Tak

Anmeld

17. oktober 2012

MIWULA

Loa skriver:

Som en anden skriver ville jeg nok sove i nærheden af ham i nat og være OBS på om han skulle få det dårligt, beklage sig eller andet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.